La plantilla dels Clippers es nega a jugar per a un racista
El tècnic i els jugadors, disposats a plantar-se per forçar Sterling a vendre la franquícia

Steling, a l’Staples Center de Los Angeles. /
La plantilla dels Clippers ho té clar. No pensa tornar a jugar més per a un propietari racista. Davant les reticències de Donald T. Sterling a vendre la franquícia després dels seus comentaris racistes, el tècnic i els jugadors estan disposats a fer un pas endavant. Aniran a la vaga fins que no deixi el seu càrrec.
"Alguna cosa ha de passar, i ha de passar tard o d'hora", ha sentenciat Chris Paul. L'estrella del conjunt angelí ha reconegut a la cadena ESPN que han parlat amb el tècnic Doc Rivers de negar-se a jugar fins que l'empresari se'n vagi. "D'això n'hem estat parlant Doc i jo. Definitivament parlarem sobre això amb Doc, Blake [Griffin] i DJ [DeAndre Jordan]. És inacceptable". La plantilla ja va estudiar l'opció de la vaga en la sèrie de 'play-off' contra Golden State Warriors.
DOC RIVERS, DISPOSAT A DIMITIR
Notícies relacionadesDe fet, Dick Parsons, el director executiu assignat per la NBA, ha confirmat que l'entrenador està sospesant molt seriosament l'opció d'abandonar el seu càrrec si Sterling (sancionat de per vida per la NBA) no accepta l'oferta de Steve Ballmer, propietari de Microsoft, de vendre per 2.000 milions de dòlars.
La polèmica va saltar quan van sortir a la llum unes gravacions en què discutia amb la seva nòvia, arran d'unes fotos publicades al seu Instagram amb l'exjugador de bàsquet Magic Johnson i Sterling la criticava per això. "Em preocupa que vulguis promocionar-te associant-te amb gent negra ¿Ho has de fer? Pots dormir amb ells. Pots portar-los aquí. Fes el que vulguis. L'únic que et demano és que no els portis als meus partits".
- Tall del subministrament elèctric Apagada generalitzada a Espanya: ¿què ha passat amb la llum?
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- Trens aturats L'apagada elèctrica deixa totalment aturat el metro de Barcelona i semàfors apagats
- Apagada massiva La llum també se'n va a Portugal en una apagada que afecta Europa
- Les conseqüències del 29-O El dolor pels tres desapareguts
- La dana obliga a monitoritzar l’Albufera i a regenerar el Túria
- Barcelona, protagonista Mate, una web per trobar amistats a la mateixa ciutat
- MotoGP "A 350 kms/h durant l’apagada"
- La temporada del Reial Madrid "L’arc de Sant Martí no surt mai si abans no plou"