SALVATGE ENFRONTAMENT
Ibaka perd el control i acaba a cops de puny amb Chriss
L'aler pivot de Toronto Raptors va iniciar la baralla després de la provocació verbal del jugador dels Cavaliers
Serge Ibaka, delsToronto Raptors, i Marquese Chriss, delsCleveland Cavaliers,van acabar a cops de puny enmig d’un partit del’NBA durant l’enfrontament entre les dues franquícies, quan finalitzava el tercer quart. Els dos jugadors se’n van anar directament als vestidors sense poder finalitzar el partit, que va tenir lloc a la casa dels Cavs.
Una passada llarga cap a Ibaka que l’aler pivot no va poder dominar, amb posterior caiguda a terra, davant de la marca del nord-americà Chriss. El jugador delsCavs es va acostar al congolès, que encara era a terra i li va dir alguna cosa al passar al seu costat. Es desconeix què és el que li va dir, però el cert és que hauria de ser alguna ofensa cap a Ibaka, ja que aquest va reaccionar d’una forma desmesurada.
Ibakava agafar del coll al jove Chriss de 21 anys i el va arrossegar cap a baix de la canasta mentre intentava connectar algun cop de puny. Ràpidament hi van intervenir els àrbitres i els jugadors dels dos equips perquè l’enfrontament no empitjorés.
Notícies relacionadesEls àrbitres finalment van decidir expulsar els dos professionals, tot i que l’internacional espanyol ja s’havia dirigit al vestidor directament abans de ser expulsat.
Una vegada finalitzat el partit, que va guanyar Cleveland per 126-101, cap dels dos es va manifestar públicament respecte a l’incident que van protagonitzar.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
-
Ofert per
- Predicció meteorològica L’arribada d’una nova borrasca tornarà a portar pluges generalitzades a partir de dimecres