TRASPASSOS D'IMPACTE A L'NBA
Kawhi Leonard deixa Toronto, descarta els Lakers i fitxa pels Clippers
L'aler tanca un acord amb quatre anys per 142 milions, a l'aconseguir també la incorporació de Paul George

lmendiola48955495 files in this file photo taken on june 09 2019 kawhi leona190706120914 /
Una de les incògnites més importants al mercat de l’NBA ha quedat, per fi, aclarida. Kawhi Leonard, l’MVP de les últimes finals, el jugador que ha conduït a l’anell els Raptors de Marc Gasol, Serge Ibaka i Sergio Scariolo, abandona Toronto, que li havia ofert la renovació. La seva destinació, per a sorpresa de molts, no seran els Lakers de Lebron James i Anthony Davis, que l’havien temptat, sinó els seus veïns de l’Staples, els Clippers.
Notícies relacionadesSources: As expected, Kawhi Leonard: four-year, $142M maximum contract.
— Adrian Wojnarowski (@wojespn) 6 de julio de 2019
El fitxatge de Leonard, de 28 anys i 2,01, un dels millors jugadors de la Lliga, es tancarà per quatre temporades i una xifra entorn dels 142 milions de dòlars. Però per aconseguir-ho, els Clippers han hagut d’acompanyar el fitxatge d’una altra estrella: Paul George, procedent dels Oklahoma Thunder, que ha acceptat el traspàs a canvi de Danilo Gallinari, Shai-Gilgeus Alexander i quatre eleccions de primera ronda del ‘draft’.

Paul George, amb la pilota, en un partit d’aquesta temporada /
Molts candidats
La notícia és un cop brutal per als Lakers, que confiaven a arrodonir el seu ‘big three’, tot i que han aplicat ràpidament el pla B amb l’anunci del fitxatge de Danny Green, que també procedeix dels nous campions, els Raptors. Però per a l’NBA és una esplèndida notícia, perquè obre el ventall de superequips. L’arribada de Davis als Lakers, l’impactant fitxatge d’Anthony Davis i Kyrie Irving pels Brooklyn Nets, la renovació de Klay Thompson i el fitxatge de D’Angello Russell pels Warriors o la incorporació d’Al Horford als Sixers planteja un escenari impressionant de cara a la temporada que ve.
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Col·legi Mare de Déu del Carme Acomiadat el director d’una escola de Terrassa en plena investigació per denúncies de radicalització ultracatòlica
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples
- EL PARTIT DE CORNELLÀ Un Espanyol motivat allarga la bona ratxa contra el Getafe