nou contagi
El propietari dels Knicks dona positiu en les proves de coronavirus
James Dolan també és el patró dels New York Rangers d'hoquei gel

segea52960261 file in this march 6 2020 file photo new york knicks ow200329094321 /
L’empresari nord-americà i propietari de l’equip de bàsquet dels New York Knicks, James Dolan, va donar positiu en coronavirus i es converteix en el primer amo d’un destacat equip esportiu nord-americà en ser infectat, va anunciar el club de bàsquet en un comunicat oficial. Dolan, de 64 anys, també és el propietari del conjunt d’hoquei dels New York Rangers. Està aïllat després d’experimentar símptomes lleus del Covid-19.
Els Knicks van indicar que Dolan continua administrant els seus negocis, al capdavant de la companyia de Nova York, Madison Square Garden Co. La NBA va cancel·lar la seva temporada després que diversos jugadors van donar positiu. La Lliga d’hoquei (NHL) també ha interromput el campionat a causa de la propagació del coronavirus.
Els Estats Units han registrat més de 120.000 casos de persones infectades amb coronavirus, la xifra més elevada del món, i unes 2.190 morts. Nova York, on viu Dolan, és el focus principal de l’epidèmia de Covid-19 als Estats Units amb unes 670 morts i 52.000 casos confirmats dissabte.
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- FUTBOL Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- Final d’un pontificat Un conclave sense candidat clar
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- La successió de Francesc ¿Qui són els candidats a succeir el papa Francesc? Llista de cardenals ‘papables’
- Mort del Papa L’últim adeu a Francesc es posa en marxa: el funeral serà aquest dissabte
- Patologies Ictus: símptomes de l’accident cerebrovascular que ha causat la mort del papa Francesc
- La mort del pontífex Illa lloa que el papa Francesc posés «pobres i desvalguts al centre» de l’Església
- Entrevista Ángel Fernández, cardenal espanyol que participarà en l’elecció del nou Papa: «No em fa vertigen, però serà una experiència única»