Els mems de l'anunci de la Loteria de Nadal 2015

La xarxa s'ha omplert aquests dies de noves 'versions' de l'anunci de l'espot oficial del sorteig

’L’autèntic anunci de la Loteria d’aquest any: Sense sucre, més real’ de la revista satírica ’El Jueves’. / periodico

1
Es llegeix en minuts

L'anunci de la Loteria de Nadal 2015 ha apostat, per primera vegada, per un curt d'animació que ens explica una història sobre el vigilant nocturn d'una fàbrica de maniquins, Justino, i la seva mala sort al no apuntar-se a la llista per comprar els dècims d'aquest any, però, com sempre, té un final feliç. Amb el lema 'El premi més gran és compartir-lo', la campanya torna a incidir en els valors de la generositat i el companyerisme.

L'agència Leo Burnett ha sigut l'encarregada de desenvolupar aquesta campanya, igual que la del 2014

MUNTATGES I PARÒDIES 

Després de la difusió de l'anunci original, vídeos de terror, semblances raonables, les pròximes eleccions generals o la polèmica protagonitzada per Carlos Herrera en els atemptats de París han sigut utilitzats per inundar les xarxes socials amb múltiples mems de la història de Justino. 

EL CLÀSSIC, VERSIÓ NADALENCA

Notícies relacionades

L'esport també ha inspirat versions particulars sobre la vivència de Justino. El programa de TV3 'APM' va voler aprofitar la victòria del Barça contra el Reial Madrid en el clàssic per posar el seu granet de sorra en les múltiples adaptacions que circulen per la xarxa.

'Vaya semanita', programa de la televisió basca, també va aprofitar la destitució de David Moyes com a entrenador de la Reial Societat per fer el seu esquetx'. 

Premis Loteria de Nadal 2023

Comprovar Loteria de Nadal 2023

El sorteig de la Loteria de Nadal que se celebrarà el proper 22 de desembre repartirà 2.408 milions. El Gordo de la Loteria de Nadal 2023 estarà dotat amb un premi 400.000 euros al dècim.