trànsit a les carreteres
Dijous de caos en les vies d'accés a la capital madrilenya
Les retencions a la ciutat s'han produït al nus sud de la M-30 i a les principals avingudes

coches
Madrid s’ha despertat sota importants retencions de trànsit. En diverses zones de la ciutat com la M-30 al nus sud o a l’avinguda de la Ilustración, així com al Paseo de la Castellana des de Nuevos Ministerios al nord de la ciutat.
Fonts municipals han detallat que el trànsit a la ciutat encara segueix en hora punta i la circulació és molt difícil en els principals accessos de la ciutat.
Trànsit complicat
En aquest sentit, el trànsit és complicat en els recorreguts habituals de la M-30, al nus sud en sentit Manoteras però també altres itineraris menys habituals com en el nus sud amb el Puente de los Franceses. Per tant, des del quilòmetre 25 fins al nus nord hi ha molt trànsit.
Notícies relacionadesA part de la pluja a la ciutat, s’ha registrat un accident que dificulta més encara la circulació a la M-30 en sentit nus nord, nus sud amb el nord-est de la ciutat que ha motivat que el trànsit sigui complicat.
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022
- Avançar el rellotge ¿Quan és el canvi d’hora del 2025? Data de l’arribada de l’horari d’estiu
- Criança El pediatre Carlos González explica la importància de la dependència emocional amb els fills: "Tots tenim una dependència dels nostres pares..."
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- BÀSQUET Chimezie Metu s’operarà d’una greu lesió la setmana que ve als EUA
- Motociclisme Jorge Martín: "Aquest no és el meu Mundial, serà l’any que ve"