Confort tèrmic
La Generalitat invertirà 458.699 euros per millorar la calefacció de dos instituts de Martorell
Els treballs es finançaran a través dels fons europeus REACT-EU per a la recuperació econòmica

El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya destinarà 12,1 milions d’euros a millorar l’eficiència energètica i el confort tèrmic de 48 centres educatius del Baix Llobregat, entre els quals hi ha dos instituts de Martorell.
En concret, es destinaran 307.610 euros a l’Institut Joan Oró per millorar l’envoltant i el sistema de calefacció, i s’invertiran 151.089 euros a l’Institut Pompeu Fabra per a la calefacció. Els treballs es finançaran a través dels fons europeus REACT-EU per a la recuperació econòmica.
Notícies relacionadesEls 12 milions d’euros que s’invertiran en Serveis Territorials del Baix Llobregat permetran portar a terme la substitució de la calefacció a 12 centres educatius, la millora d’envoltants a 29 i totes dues accions a 7 equipaments. En total, es destinaran 102 milions d’euros per a 294 centres a tot Catalunya.
Llegeix totes les notícies de Martorell a EL PERIÓDICO Martorell
- La separació de Ter Stegen: ¿Banyes i manuelles?
- ERO La multinacional CPM prepara fins a 700 acomiadaments en el seu ‘call center’ de Barcelona
- Operació antigihadista Desmantellada una cèl·lula terrorista nombrosa i jerarquitzada a Barcelona
- Declarat nul un préstec hipotecari d’una veïna de Garriguella per ser usurer
- Infraestructures Divendres negre a Rodalies amb l’R2 Sud tallada 45 minuts per un tren aturat per avaria elèctrica a 800 metres de Bellvitge
- Jornada de reivindicació 20 frases i imatges feministes per a un bon Dia de la Dona 2020
- La història Dia de la Dona: ¿Què va passar el 8 de març del 1857?
- Una reivindicació necessària L’auge de les guerres i Trump soscaven els drets de les dones arreu del món
- Formar-se per fugir del masclisme
- Una reivindicació necessària Feministes contràries a la llei trans es desmarquen de la marxa unitària a BCN