INICIATIVA SOLIDÀRIA
Córrer 120 km descalç per ajudar animals abandonats
L'objectiu és recaptar fons per garantir l'assistència veterinària dels animals abandonats que atén la Fundació Daina
Daniel Amo assumeix un repte en tres etapes per ajudar la fundació de la protectora de Mataró a desenvolupar el seu Espai Veterinari

Una trabajadora cuida a los animales del Refugi de Cal Pilé, centro de acogida de Mataró.
Daniel Amo s’ha proposat el repte de córrer descalç 120 km en tres etapes. L’objectiu és recaptar fons per garantir l’assistència veterinària dels animals abandonats que atén la Fundació Daina, la fundació de la protectora de Mataró.
La carrera unirà els tres centres que l’entitat gestiona a Mataró, l’Ametlla del Vallès i Badalona. La protectora vol aconseguir que el seu Espai Veterinari pugui tenir un veterinari fix, cosa que es pot aconseguir si 2.000 persones es comprometen a aportar 1 euro al mes a través de la plataforma Teaming, on ja funciona un grup amb un miler de participants.
«L’any 2019, el nostre equip veterinari va fer un total de 21.611 intervencions: esterilitzacions, cirurgies, hospitalitzacions, proves (biòpsies, tests, analítiques, radiografies...) i d’altres com revisions, vacunacions o desparasitacions», assenyalen des de la Fundació Daina, que recorden que l’Espai Veterinari «necessita el recolzament solidari de tots» per seguir endavant.
Tres etapes, un circuit circular
La primera etapa tindrà lloc dissabte 10 d’octubre i unirà el centre de Cal Pilé de Mataró i el centre de Can Moret, a l’Ametlla del Vallès. Sortint de Mataró, passarà per localitats com Dosrius, Llinars del Vallès, Cardedeu i Llerona, per arribar a l’Ametlla.
La segona etapa es realitzarà dissabte 17 d’octubre i unirà Can Moret i el CAAC del Barcelonès. La tercera i última etapa, que completarà els 120 km, tindrà lloc dissabte 24 d’octubre i unirà el CAAC del Barcelonès a Badalona amb Cal Pilé, a Mataró.
Més notícies de Mataró
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Automoció Seat prescindeix d’improvís de Griffiths, president de la companyia
- Predicció meteorològica L’arribada d’una nova borrasca tornarà a portar pluges generalitzades a partir de dimecres
- Seguretat viària Augmenten més d'un 46% els morts a les carreteres catalanes en el primer trimestre de l'any
- Entendre més Màximo Pradera: "Vaig tenir càncer perquè cap metge em va fer mai la pregunta clau: ¿Què menges?"
- Nou projecte Barcelona estrena un institut d’investigació sobre arquitectura i urbanisme sostenible
- Repartiment de migrants Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat
- ACTUALITAT BLAUGRANA Perillen els 100 milions dels seients VIP del FC Barcelona, claus per fitxar a l’estiu