Accidents
Un conductor de patinet elèctric fereix un vianant mentre fuig de la policia local de Mataró
L’home ha sigut arrestat per desobediència, resistència a l’autoritat, danys causats i conducció sota la influència de drogues

El conductor d’un patinet elèctric va causar lesions lleus a un vianant a Mataró després de fugir de la policia local, que mirava de detenir-lo per conduir a gran velocitat a la vorera.
Els incidents van succeir divendres passat i van ser revelats per la policia local en el seu compte de xarxes socials.
Els agents van intentar detenir el conductor del VMP perquè estava infringint l’ordenança de circulació de Mataró al circular per la vorera del carrer Fray Luis de León.
Tanmateix, el conductor va fugir i va ignorar així les ordres dels agents i va ferir un vianant durant la fuga.
Com a resultat, va ser detingut per desobediència, resistència a l’autoritat, danys causats a la vianant i al vehicle policial.
Notícies relacionadesTambé està sent investigat per conduir sota la influència de drogues.
Llegeix totes les notícies de Mataró a EL PERIÓDICO Mataró
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- FUTBOL Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- Final d’un pontificat Un conclave sense candidat clar
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- Mort del Papa L’últim adeu a Francesc es posa en marxa: el funeral serà aquest dissabte
- Patologies Què és un ictus, l’afecció que ha patit Kiko Rivera
- La mort del pontífex Illa lloa que el papa Francesc posés «pobres i desvalguts al centre» de l’Església
- Entrevista Ángel Fernández, cardenal espanyol que participarà en l’elecció del nou Papa: «No em fa vertigen, però serà una experiència única»
- Nadal, Duplantis, Biles i Lamine triomfen en els Laureus