RENTABLES I REUTILITZABLES
Carrefour i Caprabo substitueixen el plàstic per bosses de malla

zentauroepp49356968 bolsa malla190807124812 /
Carrefour i Caprabo han apostat per introduir les bosses de malla reutilitzables en una aposta per continuar reduint l’ús del plàstic. La xarxa pretén substituir les bosses de plàstic d’un sol ús en la compra de fruita i verdura a granel, així com productes de xarcuteria, carnisseria i peixateria, per reduir també l’ús d’embalatges i fomentar el consum sostenible i l’ús d’envasos reutilitzables.
Les noves bosses de malla que han introduït les dues companyies són rentables, la qual cosa en facilita la reutilització. Tal com ha anunciat la multinacional francesa, la malla comercialitza en un paquet de tres unitats a un preu de 3,99€. En el cas de la companyia catalana propietat del grup Eroski des del 2009, les bosses sostenibles es venen en paquets de quatre unitats i poden suportar fins a cinc quilos.
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Tribunals El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove a la discoteca Sutton
- 57.000 persones cribrades El test de sang en femta és tan eficaç com la colonoscòpia per detectar càncer de còlon, segons l’estudi més gran fins ara
- Pressupostos prorrogats El Govern avisa que no es podrà mantenir la gratuïtat de Rodalies sense un nou suplement de crèdit
- BÀSQUET Chimezie Metu s’operarà d’una greu lesió la setmana que ve als EUA
- Motociclisme Jorge Martín: "Aquest no és el meu Mundial, serà l’any que ve"
- Moda Rita Miller Atelier ‘capbussa ’ les seves nòvies en un spa de luxe
- CRÍTICA Rosario transforma un vell dolor en celebració
- Novetat discogràfica Maria Hein en mode samurai