Digitalització

L'Ajuntament de Barcelona promou l'ús de la notificació electrònica: més ràpida, senzilla, segura i ecològica

Aquesta funció, ja obligatòria per a empreses i entitats jurídiques, permet eliminar els avisos en paper i rebre'ls via correu electrònic o SMS

La sol·licitud pot tramitar-se al Registre de subscriptors al Servei de Notificació Electrònica de lAjuntament de Barcelona.

La sol·licitud pot tramitar-se al Registre de subscriptors al Servei de Notificació Electrònica de lAjuntament de Barcelona. / Ajuntament de Barcelona

1
Es llegeix en minuts

La notificació electrònica és una forma de comunicació en línia que agilitza els tràmits i les gestions que es fan amb l’Ajuntament i en redueix l’impacte mediambiental. És obligatòria per a empreses i entitats jurídiques i voluntària per a persones físiques, que poden sol·licitar fàcilment deixar de rebre notificacions en paper i rebre-les per via telemàtica.

La sol·licitud es pot tramitar al Registre de Subscriptors al Servei de Notificació Electrònica de l’Ajuntament de Barcelona. Cada cop que hi hagi una notificació nova, la persona usuària rebrà un avís per correu electrònic o SMS amb un enllaç per poder consultar-la des d’una plataforma digital.

Avantatges de la notificació electrònica

  • Més disponibilitat: la persona usuària rebrà les notificacions de manera immediata i hi tindrà accés des de qualsevol ordinador, mòbil o tauleta, a qualsevol hora i en qualsevol lloc.

  • Més seguretat: es minimitza la probabilitat d’error o pèrdua de la notificació en paper. També queda assegurada la privacitat en la relació amb l’Ajuntament.

  • Més sostenibilitat: la reducció de paper representa un estalvi econòmic i redueix l’impacte mediambiental.