La sol·licitud pot tramitar-se al Registre de subscriptors al Servei de Notificació Electrònica de lAjuntament de Barcelona. /
La notificació electrònica és una forma de comunicació en línia que agilitza els tràmits i les gestions que es fan amb l’Ajuntament i en redueix l’impacte mediambiental. És obligatòria per a empreses i entitats jurídiques i voluntària per a persones físiques, que poden sol·licitar fàcilment deixar de rebre notificacions en paper i rebre-les per via telemàtica.
La sol·licitud es pot tramitar al Registre de Subscriptors al Servei de Notificació Electrònica de l’Ajuntament de Barcelona. Cada cop que hi hagi una notificació nova, la persona usuària rebrà un avís per correu electrònic o SMS amb un enllaç per poder consultar-la des d’una plataforma digital.
Avantatges de la notificació electrònica
Més disponibilitat: la persona usuària rebrà les notificacions de manera immediata i hi tindrà accés des de qualsevol ordinador, mòbil o tauleta, a qualsevol hora i en qualsevol lloc.
Més seguretat: es minimitza la probabilitat d’error o pèrdua de la notificació en paper. També queda assegurada la privacitat en la relació amb l’Ajuntament.
Més sostenibilitat: la reducció de paper representa un estalvi econòmic i redueix l’impacte mediambiental.
- Ariadna Massana: "La moda m’ha curat el trauma de ser violada"
- L’advocada de Mbappé parla d’una "trampa" a l’astre
- Alcaraz i Nadalse citen a l’Aràbia Saudita per últim cop
- AGENDA DE BARCELONA Noves propostes artístiques a Escena Poblenou 2024
-
Ofert per
- Finalista del Premi BBVA a la sostenibilitat empresarial Javier Achiaga. CEO a Cooling Photonics: "Hem de trobar maneres més sostenibles de refredar"
- Nous carburants Cap a un Dakar més verd
- PARALÍMPICS El CSD mantindrà la beca a la maratoniana Elena Congost
- Tennis Un Alcaraz a mig gas liquida Nadal i espera Sinner a la final
- ‘EL PÒDCAST DEL PRESIDENT’ "Hem curat la ferida", replica Laporta a l’oposició