Els talls geomètrics triomfen aquesta primavera

Els salons Cebado aposten pels cabells versàtils amb serrell

Les perruqueries Cebado aposten pels cabells versàtils amb serrell.

Les perruqueries Cebado aposten pels cabells versàtils amb serrell.

1
Es llegeix en minuts

La col·lecció de tendències primavera-estiu 2013 de perruqueries Cebado s'inspira en els diferents moviments arquitectònics.

Notícies relacionades

Els cabells curts són versàtils i es presenten amb talls de capa llarga en el front i nuques dibuixades. Pel que fa a les melenes molt curtes segueixen una visió més geomètrica amb una estructura minimalista en què el serrell adquireix un gran protagonisme.

Per un altre costat, les melenes llargues aposten per moviments ondulants amb reminiscències vuitanteres i amb volums que permeten canvis molt còmodes. Pel que fa a la coloració que proposa Cebado s'harmonitza amb la nova estació, com els daurats, rossos, caobes, vermellosos i color coure. També destaca la tècnica del Blayage, que superposa vels finíssims de tons que es fonen per aportar un efecte natural.