Irina Shayk i Cristiano Ronaldo, la parella més sexi del futbol
El jugador 'merengue' i la seva nòvia ocupen el primer lloc en la llista dels més atractius del món de la pilota, segons una enquesta realitzada a la Gran Bretanya

Una imatge d’arxiu d’Irina Shayk i Cristiano Ronaldo. /
Irina Shayk i Cristiano Ronaldo s'han convertit en la parella més atractiva i sexi del futbol, segons revela una enquesta realitzada pel portal britànic FreeBetNegotiatior.com.
El jugador del Reial Madrid i la 'top' russa lideren el primer lloc del rànquing, ja que han rebut el 18% dels vots emesos, i destronen així el matrimoni Beckham, que sempre s'havien coronat com la parella més sexi, però ara passen el relleu i s'acontenten amb el segon lloc, tot i que es queden només a quatre punts del primer lloc.
Notícies relacionadesA continuació se situa la parella formada per l'argentí Lionel Messi i la seva nòvia Antonella Rocuzzo (11%). Cal baixar fins a la cinquena posició per trobar Shakira i el defensa del FC Barcelona, Gerard Piqué, que no han aconseguit superar el 8% dels vots.
En el 'top ten' no hi podien faltar Sara Carbonero i Iker Casillas. La recent paternitat de la parella ha incrementat la seva popularitat entre el públic internacional. Una altra parella que desperta passions és la formada pel gal·lès Gareth Bale i la seva promesa, Emma Rhys-Jones.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Presentador de ‘Col·lapse’ a TV3 Ricard Ustrell farà un parèntesi en la seva carrera televisiva
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- Flick demana protegir els àrbitres abans de la final: "No respectar-los és no tenir fair play"
- Horari i on veure el funeral del papa Francesc per televisió
- Benestar Álvaro Bilbao, psicòleg: "Preocupar-se molt per les coses pot ser un símptoma de salut mental fràgil"
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina