Piqué, Casillas i Xabi Alonso, els futbolistes més desitjats

Segons una enquesta realitzada per Meetic, plataforma digital de solters

Casillas, Piqué i Xabi Alonso, els futbolistes més desitjats

Casillas, Piqué i Xabi Alonso, els futbolistes més desitjats

1
Es llegeix en minuts

El porter Iker Casillas, el centrecampista Xabi Alonso i el defensa Gerard Piqué encapçalen la llista de futbolistes espanyols més desitjats per les dones, mentre que el davanter portuguès del Reial Madrid Cristiano Ronaldo és l'elegit per a una hipotètica relació curta i puntual.

Així ho revela una enquesta realitzada per la plataforma digital de solters Meetic, on les usuàries situen Iker Casillas (53%), Xabi Alonso (44%) i Gerard Piqué (28%) com els futbolistes espanyols més desitjats per a una cita.

El portuguès Cristiano Ronaldo, principal candidat per a "una relació més curta i puntual", també és el jugador internacional més desitjat davant de l'argentí Leo Messi i del colombià Radamel Falcao.

Encara que un 21% de dones apostarien per un davanter "que prengui el control", el 43% prefereixen un centrecampista "que se sàpiga moure en el terreny de joc" mentre que el 25% de les enquestades es decantarien per un defensa "que sàpiga com protegir".

Notícies relacionades

El gran vencedor de l'estudi és, no obstant, el porter del Reial Madrid i de la selecció espanyola Iker Casillas, de qui les dones destaquen la seva seguretat. Ell és l'elegit per a una relació duradora.

A les portes del Mundial del Brasil 2014, la comunitat de solters més important d'Espanya assenyala, no obstant, que un partit de futbol no és el pla ideal per a una primera cita: "El 44% de les dones suggeririen un pla diferent i un 10% no dubtaria a cancel·lar la cita".