La cara més natural de julia Roberts
L'actriu és la nova imatge de la firma Calzedonia
La marca de llenceria Calzedonia estrena 'Life is a journey', la campanya per a aquesta tardor-hivern 2014 i com cada temporada ho fa en gran. En aquesta ocasió ha comptat amb l'actriu internacional Julia Roberts per al seu nou anunci de televisió en què interpreta el món d'una dona.
Delicadesa, paisatge i feminitat són tres dels adjectius amb què podríem definir l'anunci de la firma italiana, una producció cinematogràfica molt cuidada que comença en forma de somni a Escòcia i finalitza a París.
La intèrpret de 'Blancanieves' llueix un 'look' i maquillatge molt natural i el somriure que la fa única apareix espectacular. La catedral de Notre Dame, el Sena o la torre Eiffel són alguns dels emblemàtics escenaris d'aquest viatge que acaba amb l'alba en una bonica casa de camp als afores de Florència.
- La reacció del primer ministre d’Israel Un tribunal "antisemita" i "discriminatori"
- El conflicte del Pròxim Orient Netanyahu s’uneix a Putin en la llista de líders buscats per crims de guerra
- Valvanera Ulargui: "Les cimeres climàtiques haurien de ser més eficients"
- CONTEXT Resistir a la indiferència
- ¿Qui ha de pagar la factura del caos climàtic?