La cara més natural de julia Roberts
L'actriu és la nova imatge de la firma Calzedonia
La marca de llenceria Calzedonia estrena 'Life is a journey', la campanya per a aquesta tardor-hivern 2014 i com cada temporada ho fa en gran. En aquesta ocasió ha comptat amb l'actriu internacional Julia Roberts per al seu nou anunci de televisió en què interpreta el món d'una dona.
Delicadesa, paisatge i feminitat són tres dels adjectius amb què podríem definir l'anunci de la firma italiana, una producció cinematogràfica molt cuidada que comença en forma de somni a Escòcia i finalitza a París.
La intèrpret de 'Blancanieves' llueix un 'look' i maquillatge molt natural i el somriure que la fa única apareix espectacular. La catedral de Notre Dame, el Sena o la torre Eiffel són alguns dels emblemàtics escenaris d'aquest viatge que acaba amb l'alba en una bonica casa de camp als afores de Florència.
- Energies renovables El pàrquing de l’Alcampo de Sant Boi es transformarà en la instal·lació fotovoltaica més potent de l’àrea de Barcelona
- Obligatori per llei La multa que et pot caure per no estar empadronat on vius
- salut mental Els diagnòstics de TDAH entre els adults creixen en els últims anys
- Conflicte a Girona Una família denuncia que un home s’ha quedat d’ocupa en una casa que li van deixar a Llagostera
- LA VISITA BLAUGRANA AL COLISEUM Cinc anys amb un zero a Getafe
- Violència contra les dones Laura Palmer i la por que ens va quedar
- Transparència Hisenda vigilarà més les targetes: demanarà aquestes dades sobre els moviments
- Trump, la Lluna i més enllà
- Aquesta nit Gala dels premis Gaudí
- Premier league Haaland firma una inusual renovació amb el City fins al juny del 2034