TEOH & LEA
Nascuda per exportar
La marca catalana, creada el 2017, compta amb representants en la majoria dels països europeus, a més d'agents a Nova York i Los Angeles, i té més de 300 clients multimarca

zentauroepp48900152 innovacion190710095535
Nascut en el si d’unafamília d’empresaris del tèxtil de Sabadell, setè dels vuit fills del matrimoni,Pep Generó es mou com un peix a l’aigua entre teixits, patrons i col·leccions. Després d’una etapa com a conseller delegat de l’empresa familiar i una altra, més curta, al grup Inditex, Generó es va fer càrrec d’una històrica companyia de moda catalana, Diktons, i va procedir a la sevarefundació sota el nom de JAP International Brands. El 2017 va crear la primera marca del grup,Teoh & Lea, que fa unes setmanes va presentar a la 080 Barcelona Fashionla seva primera col·lecció d’estiu.
Teoh & Lea és una marca catalana, molt aferrada a la marca Barcelona, però amb ampli horitzó geogràfic. “Vam néixer exportant", explica Generó, que matisa que, des de la seva òptica, Europa és mercat interior. La marca ja compta amb representants en la majoria dels països europeus, a més d’agents aNova York i Los Angeles, i té més de300 clients multimarca. Ara per ara, no es planteja obrir botigues pròpies.
Notícies relacionadesLes peces es produeixen, a parts iguals, aIgualada, l’Índia i la Xina. El director general nega que produir en aquests països vagi en detriment de la qualitat. “A l’Índia, per exemple, es troben brodats fets a mà i a la Xina, a més de tecnologia, es pot trobar qualitat molt alta", argumenta. Entre la col·lecció de Teoh & Lea i la de Designers Society, l’altra marca del grup, la companyia produeix 60.000 peces per any i genera una facturaciód’1,5 milions d’euros. “Som una ‘start-up’ en un mercat tradicional", afirma divertit Generó.
Col·leccions càpsula
Les dues marques de JAP Internacional Brands estan pensades per a una dona jove. Teoh&Lea presenta un 'look' "més sofisticat i arriscat", mentre que Designers Society és un estil "més relaxat i casual". Aquesta última marca, a més, col·labora amb artistes d’altres disciplines mitjançant col·leccions càpsula.
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Desembarcament Els avantatges i els perills de portar l’esperit de ‘Sálvame’ a TVE: «Són personatges televisius difícils de domar»
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples
- EL PARTIT DE CORNELLÀ Un Espanyol motivat allarga la bona ratxa contra el Getafe