IMC TOYS

Innovació i internacionalització

zentauroepp51210246 innovacio191217105242

zentauroepp51210246 innovacio191217105242

1
Es llegeix en minuts
M.B.

IMC Toys va néixer el 1981 dedicada a la importació i distribució de joguines, però una dècada més tard va observar que aquest model estava esgotat i va iniciar un procés de reinvenció que el va conduir a fer el salt a la fabricació. Avui, l’empresa deTerrassa, la joguinaire de capital100% espanyolmés gran en valor de vendes ‘retail’, que dissenya a Catalunya, fabrica a la Xina i ven a tot el món, és a dins delTop 20en l’àmbit europeu i ocupa elvuitè llocdel rànquing espanyol del sector joguinaire, amb una quota de mercat del 3%. «L’empresa ha sabut reinventar-se a si mateixa gràcies a la il·lusió i al treball de les persones que la formen», afirma la companyia.

Les claus d’aquest exitós canvi de rumb, expliquen des d’IMC Toys, són l’aposta per laproducció i innovació pròpiai l’expansió internacional,amb la recent entrada en el mercat nord-americà. El departament d’M+RDI (Màrqueting, Recerca, Desenvolupament i Innovació) és l’encarregat de donar forma a la idea inicial del producte i de convertir-la en una realitat treballant amb les últimes tecnologies a través delsequips d’enginyeria i disseny industrial. Aquesta capacitat innovadora permet a IMC Toys treure diverses novetats cada any.

Xarxa de filials pròpies

Notícies relacionades

L’empresa, entre els productes de la qual es troben els conegutsBebés Llorones, és present a més de 60 països. Gràcies a la seva estratègia d’expansió i internacionalització, forjada en un temps rècord, la companyia de Terrassa disposa actualment defilials pròpiesaHong Kong, el Regne Unit, França, Alemanya, Itàlia, Portugal, els EUA i la Xina. Lesexportacionshan crescut any rere any fins a representar el 80% de les vendes totals.

Amb una col·lecció de joguines que cobreix tots els rangs d’edat de 6 mesos a 12 anys, la companyia preveu tancar aquest exercici amb unafacturació de més de 130 milionsd’euros, cosa que suposarà unaugment del 30%sobre les dades de l’any anterior, quan ja va créixer un altre 10%. 

Temes:

+Innovació