Aprovació definitiva
A punt de fer-se realitat la nova plaça de Mollet, Anna Bosch

La Junta de Govern Local ha aprovat definitivament la modificació de la fase 1 del projecte d’urbanització de Can Fàbregas Vell que permetrà la creació de la plaça Anna Bosch.
La previsió d’inici de les obres és durant el mes de setembre i la seva durada aproximada serà entre quatre i cinc mesos. La plaça tindrà una superfície de més de 3.700 m2 i combinarà espais verds i lúdics i zones de descans. El cost d’execució del projecte és de 471.319 euros.
La nova plaça de 3.706 m2 es dividirà en dues grans zones: una de pavimentada i una altra de paisatgística. Les dues zones permetran combinar espais lúdics, de descans, esportius i de circulació amb un entorn verd. L’objectiu del projecte és prioritzar la mobilitat accessible, els espais verds, la interacció social, l’activitat esportiva, el descans i l’oci.
Les obres començaran el mes de setembre vinent i el termini d’execució serà d’entre 4 i 5 mesos.
La creació d’aquesta nova plaça, que portarà el nom de la que va ser la primera alcaldessa de Mollet en democràcia, va ser presa per unanimitat en el Ple del mes de març del 2022. El disseny de l’espai es va treballar amb la filla d’Anna Bosch, Gebra Serra, i va comptar amb aportacions de diferents grups municipals.
Llegeix totes les notícies de Mollet del Vallès a EL PERIÓDICO Mollet del Vallès
- El germà de Mercè Camprubí, des de Nova York: "Van marxar junts i amb un somriure a la cara"
- Miguel Bosé: "No soc ‘woke’, no soc beneit, ni ho seré mai"
- Accident mortal Moren dos motoristes al xocar amb un cotxe que va envair el carril contrari a Riudarenes
- A Horta-Guinardó El cost per reparar una caldera deixa sense aigua calenta una guarderia pública de Barcelona
- Malaltia a l’alça L’envelliment eleva les morts per pneumònia a Espanya a màxims històrics: més de 10.300 a l’any
- Pandèmia de coronavirus La neteja de plasma per tractar la covid persistent és ineficaç, segons un assaig clínic de Can Ruti
- Negociació amb el Govern ERC s’obre a aprovar un altre suplement de crèdit a Illa si reforça la política antiaranzelària
- Sentència inèdita Un jutge de Madrid veu errors en la loteria de Nadal del 2021: números cantats que no van constar en la llista de premis
- Ciberdelinqüència Un jutjat de Martorell obliga un banc a pagar els 17.000 euros robats per ciberdelinqüents a una clienta
- Reconeixement El Papa declara «venerable» Antoni Gaudí i fa el primer pas per a la seva beatificació