Pol Espargaró sorprèn la seva nòvia amb una original petició de matrimoni
Pol Espargaró va sorprendre la seva nòvia amb una petició de mà original dissabte a la nit. Tots dos sopaven en un restaurant quan el pilot de MotoGP es va aixecar de la taula just en el moment que a Carlota Bertran li portaven un plat. A sobre del puré de patates hi anava l'anell de compromís. "No m'ho puc creure", deia la noia al veure que Espargaró posava un genoll a terra i li feia la proposta de matrimoni. El vídeo del moment, penjat al compte personal de l'esportista d'Instagram, va córrer com la pólvora per les xarxes socials des del moment de la seva publicació.
El pilot català, de descans de la competició, fa més de set anys que està amb Carlota, com va fer constar en l'instant màgic de la petició. “Fa més de 7 anys que estem junts i ja no em puc imaginar una vida sense tu”, li va dir el Pol a la Carlota. La noia es va tapar la cara amb les mans d'incredulitat i emoció. Resposta de l'impacte, va besar el seu nòvio i li va regalar l'esperat 'sí, vull'.
COM MORATA
Notícies relacionadesEl Pol, nascut a Granollers fa 25 anys, competeix en MotoGP en l'equip de Red Bull KTM. El seu germà Aleix també corre en el Mundial de motociclisme de la mateixa categoria.
La seva petició va ser original, encara que menys pública i exhibicionista que la d'Álvaro Morata, que va demanar la mà de la seva nòvia italianaÁlvaro Morata des de l'escenari del Mag Pop i davant l'audiència del seu espectacle el dia abans.
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- Per 907.500 euros El Ministeri de Transports licita l’estudi informatiu dels nous accessos ferroviaris al Port de Tarragona
- Obituari Mor Lluís Prenafeta, la mà dreta de Jordi Pujol a la Generalitat
- Guardó El Govern concedeix la Creu de Sant Jordi al president de Prensa Ibérica, Javier Moll
- En les comissions El Parlament blinda la participació telemàtica dels diputats pendents de l’amnistia
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial