Viñales i els Espargaró no paren ni per Nadal
Els pilots de MotoGP es van citar, al ranxo de Montmeló, el cap de setmana de Nadal per seguir entrenant-se

/
Estan tan malalts pel seu món, per la seva professió, que l'han convertit en el seu divertimento preferit. Fa la sensació que ni Marc Márquez, ni Maverick Viñales, ni els germans Aleix i Pol Espargaró són capaços de descansar a l'hivern. No tenen paciència per esperar l'última setmana de gener quan, a Sepang (Malàisia), es reprendran els entrenaments de la pròxima temporada, ja amb les motos del 2017.
ENSENYANT ALS JOVES
Notícies relacionadesI si Márquez, amb el seu germà Àlex, va organitzar, fa un parell de setmanes, una espectacular carrera de 'dirt-track' en un oval construït amb terra a l'interior del Palau Sant Jordi, al qual van anar gairebé 9.000 aficionats, que van disfrutar de valent amb la victòria del tricampió de MotoGP davant un fabulós Toni Elias i el nord-americà Brad Baker, el cert és que els seus rivals tampoc han descansat.
Durant el cap de setmana passat, el de Nadal, sí, sí, en ple Nadal, els germans Espargaró i Maverick Viñales, el flamant fitxatge de Yamaha en substitució de Jorge Lorenzo, han celebrat unes carreretes entre amics "però molt de debò", com va reconèixer l'Aleix, en què van ajudar els més joves, com Eric Tomas, a aprendre els trucs del derrapatge sobre terra.
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave sense candidat clar
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- FUTBOL Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- Per 907.500 euros El Ministeri de Transports licita l’estudi informatiu dels nous accessos ferroviaris al Port de Tarragona
- Obituari Mor Lluís Prenafeta, la mà dreta de Jordi Pujol a la Generalitat
- Guardó El Govern concedeix la Creu de Sant Jordi al president de Prensa Ibérica, Javier Moll
- En les comissions El Parlament blinda la participació telemàtica dels diputats pendents de l’amnistia
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial