temor dels esportistes
Els germans Márquez demanen evitar riscos als grans premis pel coronavirus
Marc i Álex no saben si es disputarà la carrera de Tailàndia, programada per al 22 de març

marquez
Els germans Marc i Àlex Márquez, nous companys d’equip a Repsol Honda de MotoGP, han reconegut que no saben si es disputarà el Gran Premi de Tailàndia a causa de l’amenaça del coronavirus i han recordat a Dorna, organitzadora del campionat, que «la precaució és el més important».
«Per precaució, molts tècnics japonesos s’han quedat a Qatar després del test. És una situació d’alerta mundial que lògicament ens afecta tots i seguirem el que digui l’Organització Mundial de la Salut. Anar a un lloc o no depèn de Dorna, però la precaució és el més important i sempre ha d’anar per davant», va demanar Marc Márquez a Madrid, on va comparèixer al costat del seu germà a la seu de Repsol.
Per la seva part, Àlex va recordar que qualsevol possible suspensió d’una carrera «és responsabilitat de Dorna» i que tots els equips del Mundial estan «esperant el que decideixi». «Encara s’ha de veure si es disputarà el GP Tailàndia, però si es pot evitar algun risc, millor», va demanar.
Calendari de proves
Notícies relacionadesEl Mundial començarà el 8 de març amb el Gran Premi de Qatar i les següents proves del calendari seran el GP de Tailàndia el 22 de març, el país més pròxim a la Xina, on es va originar el focus del coronavirus, i el GP de Les Amèriques als Estats Units el 5 d’abril.
El màxim responsable de Dorna, Carmelo Ezpeleta, va explicar aquest dimecres que ja ha mantingut contactes amb aquests tres països per saber de primera mà com està la situació. «Les possibles suspensions estan fora del nostre àmbit, són decisions governamentals», va subratllar a ‘motogp.com’.
- La primera ‘generació sense fills’ es prepara pel "fantasma de la vellesa": el 20% d'adults de 55 a 64 anys no han estat pares
- ‘Anuario de la música en VIVO’ 2024 Madrid destrona Barcelona
- Millorar la mobilitat La primera rampa mecànica per a vianants de Barcelona començarà a construir-se a l’octubre a Montbau
- Gestió dels residus Els incendis de bateries de patinets en plantes de reciclatge inquieten l’AMB
- CRIM DE SA POBLA (MALLORCA) Va matar a cops de martell el seu germà i està en llibertat: «Feia 25 anys que robava i assetjava la meva mare per pagar les seves addiccions»
- Reduir la jornada concita més suport que tributar per l‘SMI
- Enquesta Política d’Espanya del GESOP El 81% dels espanyols volen un pacte del PSOE i el PP en finançament autonòmic
- La meitat dels enquestats recolzen el model de Muface
- Carrera popular a peu o amb bicicleta Manresa camina pel seu canal del segle XIV
- Ganga Dolça Una porció de ‘cheesecake’ a 99 cèntims