Aquesta és la furgoneta elèctrica que es converteix en una oficina sobre quatre rodes
La Ford E-Transit Custom és el redisseny electrificat del clàssic de la marca nord-americana
Aquest vehicle ja està disponible en els concessionaris de Romacar ABS de la província de Barcelona
La Ford E-Transit Custom compta amb una autonomia de 380 KM /
Ford és una de les marques referents en el mercat dels vehicles comercials i les seves furgonetes gaudeixen de gran popularitat entre els professionals que les usen en el seu dia a dia. Un exemple claríssim d'això és la Ford Transit que, en els últims anys, ha estat un dels vehicles més venuts del seu segment a Europa. I, concretament, la seva versió Custom (grandària intermèdia) ha estat el model en el qual més han confiat els usuaris.
L'electrificació del parc mòbil i els nous paradigmes de mobilitat fan que els professionals necessitin vehicles cada vegada més funcionals i adaptats als canvis que s'estan produint. Ciutats com Barcelona, per exemple, han impulsat mesures per a impulsar aquesta evolució i beneficiar als usuaris que apostin pel cotxe elèctric: poden estacionar de manera gratuïta en àrees verdes i blaves, circular per carrils bus-VAO de la ciutat o desplaçar-se qualsevol dia i a qualsevol hora per la seva Zona de Baixes Emissions (ZBE), entre altres.
Amb l'objectiu d'oferir als professionals un vehicle eficient i amb zero emissions, però, a la mateixa vegada, totes les seves prestacions llegendàries, la marca nord-americana ha llançat al mercat la nova Ford E-Transit Custom, un redisseny complet que ha convertit un clàssic en una furgoneta totalment elèctrica amb la connectivitat i la productivitat d'última generació com a grans protagonistes.
Vols conèixer més? Continua llegint!
Quants km d'autonomia té la Ford E-Transit Custom?
La nova Ford E-Transit Custom compta amb dues motoritzacions que prometen la potència d'un vehicle dièsel en un motor elèctric. Concretament, la nova versió elèctrica de la popular furgoneta de la marca nord-americana compta amb dos nivells de potència: 136 CV (100 kW) i 217 CV (160 kW) i un par motor de 414 Nm.
Tot això, sense renunciar a l'autonomia. Gràcies als seus bateries de 400 volts i 74 kWh útils, l'E-Transit Custom pot recórrer 380 km amb una sola càrrega. La nova furgoneta elèctrica de Ford admet una càrrega ràpida (CC) de 125 kW i compta amb un carregador a bord d'11 kW de càrrega alterna.
Gràcies a aquestes potències, la Ford E-Transit Custom en la seva versió elèctrica compta amb un remolc màxim de fins a dues tones i pot carregar en cabina fins a 1.100 kg. Alguna cosa que, sense cap dubte, els professionals acaben necessitant en el seu dia a dia. Una furgoneta elèctrica que no t'obliga a renunciar a res.
La versió elèctrica de la E-Transit Custom compta amb un remolc màxim de fins a dues tones
Quines prestacions té l'E-Transit Custom?
Com comentàvem a l'inici de l'article, Ford ha apostat per un redisseny que ha posat per davant la connectivitat i la productivitat amb l'objectiu de convertir la furgoneta en una oficina sobre quatre rodes. Amb quines prestacions compta la Ford E-Transit Custom?
Redisseny, tecnologia i seguretat
Una de les millores que ha rebut la Transit Custom en el seu redisseny han estat les seves proporcions. El sòl s'ha abaixat per a millorar l'accés a la cabina i desplaçar-se a l'ample dels seients davanters. Pel que fa a l'exterior de la furgoneta, destaca la seva part frontal. L'E-Transit Custom compta amb uns fars connectats a través d'una tira de LED que creua el capó. A tot això, se suma la seva reixeta davantera trapezoidal, que és molt cridanera.
També compta amb un sistema d'accés i arrencada sense clau, amb el qual tan sols hauràs d'aproximar-te al vehicle amb el comandament a distància. Destacable també les seves tecnologies d'assistència al conductor com l'aparcament assistit o la seva cambra de 360 graus amb pantalla dividida.
Endolla totes les teves eines sense generador
Has de fer un treball en la via pública i necessites connectar les eines a la llum? Segurament, com a professional, t'has trobat amb aquest problema mil vegades. El redisseny elèctric de la E-Transit Custom acaba amb aquest problema gràcies a la tecnologia Pro Power Onboard.
Amb aquest sistema la furgoneta es converteix en una font d'energia neta en la qual podràs endollar llums, ordinadors o qualsevol eina en les preses de corrent amb les quals compta l'E-Transit Custom i que proporcionen 2,3 kW de potència. I no, no has de preocupar-te amb el consum de la bateria. Pots configurar-ho per a seleccionar el topall d'autonomia que necessites.
Ford Pro: un programari per a millorar la productivitat
L'E-Transit Custom compta amb un conjunt d'aplicacions de programari intel·ligent i altres eines de gestió de flotes com Ford Pro™ Telematics i FordPass Pro, que ajuden a augmentar el temps d'activitat dels vehicles i maximitzar la productivitat del negoci.
Una oficina sobre quatre rodes
En el camp de la connectivitat, la nova furgoneta elèctrica de la marca nord-americana compta amb Ford SYNC 4 amb una connexió 5G millorada amb el seu nou mòdem, una integració perfecta amb el telèfon mòbil, una pantalla tàctil de 13”, assistent de veu i actualitzacions en temps real del trànsit.
La tecnologia i la productivitat són les grans protagonistes d'aquest redissenyo
Però, a més, l'E-Transit Custom compta amb connexions USB addicionals, compartiments per a emmagatzemar dispositius en els seients i una innovadora funció en el volant. Aquesta última permet inclinar-ho per a utilitzar-ho com a escriptori on treballar amb l'ordinador portàtil o, simplement, per a esmorzar.
On adquirir la Ford E-Transit Custom a Barcelona?
Més enllà de la versió elèctrica, el redisseny de la Transit Custom també compta amb una versió híbrida endollable (PHEV) i una ECOBLUE Dièsel. Si necessites més informació, pots acostar-te a qualsevol dels concessionaris de Romacar ABS de la província de Barcelona (Carrer Potosí, Sant Boi, Sant Just Desvern i nou Centre Transit a Molins de Rei), on t'assessoraran de les ofertes disponibles.
- Claverol i "la millor feina del món"
- Patricia Franquesa: "Quan pateixes una sextorsió penses que no s’acabarà mai"
- Junqueras i la polèmica dels cartells aviven el debat a ERC
- Aldama creu que Rubiales el va trair al pujar l’Andorra i no el seu Zamora
- Sánchez aplana els Pressupostos i allunya una remodelació del Govern