Automobilisme
Horari i on veure els entrenaments lliures del GP d’Àustria
Verstappen partirà com a clar favorit i buscarà ampliar l’avantatge en la classificació del mundial sobre Sergio Pérez i Fernando Alonso

El Mundial de Fórmula 1 torna a Europa per disputar el Gran Premi d’Àustria aquest cap de setmana al circuit de Red Bull Ring a la ciutat austríaca de Spielberg.
A la desena cita del mundial es presenta el neerlandès Max Verstappen com a favorit a revalir el primer lloc i consolidar-se com a lider a dalt de tot de la classificació. Al GP del Canadà va superar Fernando Alonso i Lewis Hamilton i, va ampliar l’avantatge sobre el seu company d’escuderia Sergio Pérez, que va finalitzar la carrera en la sisena posició. Després de l’aturada d’una setmana, els monoplaces tornaran a rodar davant el públic austríac.
Horari dels entrenaments lliures del GP del Canadà 2023
Divendres 30 de juny
Entrenaments lliures 1: 13.30 h.
Les opcions espanyoles es concentren a Fernando Alonso i Carlos Sainz. L’asturià continuarà buscant a Àustria la seva victòria número 33 mentre que el madrileny confia a competir directament amb els rivals més forts per ocupar un dels primers llocs de la carrera. Max Verstappen no ho posarà fàcil i intentarà seguir dominant el mundial així Checo Pérez el seguirà de prop.
On es poden veure les carreres de Fórmula 1
Els que no tinguin la sort de poder ocupar un lloc a les grades sempre poden conformar-se per seguir l’emoció del ‘Gran Circ’ per la televisió. Un any més, els encarregats de retransmetre la Fórmula 1 a Espanya són Dazn i Movistar+, que comparteixen emissió. En principi, cap dels grans premis es podrà veure en obert.
Si no tens accés a aquestes opcions, sempre pots seguir les carreres en directe en la nostra retransmissió en viu.
Horaris del GP del Canadà 2023
Divendres 30 de juny
Classificació: 17.00 h
Dissabte 1 de juliol
Classificació a l’esprint: 12.00 h
Carrera esprint: 16.30 h
Notícies relacionadesDiumenge 2 de juliol
Carrera: 15.00 h
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- TRIBUNALS Alves podria cobrar una indemnització de fins a 20.200 euros
- Estratègia institucional per atraure talent Catalunya oferirà 78 places a científics dels EUA amb una dotació de 30 milions
- Editorial De la bronca a la proposta
- El mar al voltant Preparats, llestos, però ¿ja?
- Dolor i ràbia entre els familiars "Els tenien treballant en una ratera"