MUNDIAL DE QATAR
El senegalès Mane es perd definitivament el Mundial

Sadio Mane, davanter del Bayern Munic, serà baixa per a tot el Mundial de Qatar 2022, va informar aquest dijous la Federació Senegalesa de Futbol.
Mane va entrar en la llista de convocats de 26 jugadors del Senegal malgrat lesionar-se en el partit de la Bundesliga contra el Werder Bremen, en què va patir un problema al tendó d’un genoll, però finalment s’ha comprovat que no podrà estar a disposició del tècnic Aliou Cisse.
És una baixa determinant per al conjunt africà. Mane és la seva gran figura i referència, com va quedar demostrat en l’últim campionat continental, en què va portar els Leones de Teranga al títol.
Segon a la Pilota d’Or que va guanyar el francès Karim Benzema, hauria liderat l’equip que està enquadrat al grup A amb els Països Baixos, l’Equador i l’amfitriona Qatar.
- La primera ‘generació sense fills’ es prepara pel "fantasma de la vellesa": el 20% d'adults de 55 a 64 anys no han estat pares
- Millorar la mobilitat La primera rampa mecànica per a vianants de Barcelona començarà a construir-se a l’octubre a Montbau
- Tribunals Piqué reconeix davant la jutgessa entre llàgrimes que va recórrer a Rubiales per cobrar la comissió d'Aràbia Saudita per la Supercopa
- ‘Anuario de la música en VIVO’ 2024 Madrid destrona Barcelona
- Multimilionari José Elías: «Si no vens, la resta no té sentit»
- Vaga convocada L’Estat negocia amb els sindicats que el nou operador de Rodalies “s’ubiqui dins del grup Renfe a tots els efectes”
- Els Agents Rurals investiguen el tiroteig d’un flamenc a les Planes d'Hostoles i en busquen els responsables
- Tarragona tindrà 34 grups més de Formació Professional el curs vinent
- FP dual Empresaris de turisme demanen més places d'FP dual a Tarragona per a "absorbir la demanda del sector"
- Efectes de la borrasca Un flamenc despistat apareix pels carrers de les Planes d'Hostoles