Motos elèctriques
Niu MQi GT, l’última novetat del líder mundial d’eScooters
El Niu MQi GT és un model dissenyat específicament per al mercat europeu i fa de les seves bateries extraïbles i prestacions part dels seus bons arguments
La mobilitat elèctrica no és el futur, és el present. Els números no enganyen. Les vendes d’escúters elèctrics a empreses i particulars han passat de 1.614 unitats el 2017 a 5.283 el 2020. Això significa un creixement del mercat del 217% en tres anys amb Niu com a referència obligatòria i el MQi GT com la seva última gran novetat. Es tracta d’un model dissenyat per al mercat europeu, còmode, amb una cuidada ergonomia i llantes de 14 polzades per a més estabilitat i, per tant, seguretat.
La il·luminació automàtica, els intermitents amb autocancel·lació, el control de velocitat de creuer, l’alarma antirobatori i un port USB per carregar el mòbil o qualsevol altre dispositiu són part del seu interessant equipament de sèrie. El MQi GT disposa de tres modes de conducció: E-sSave, Dynamic i Sport. També es pot destacar que les bateries es poden carregar quan estan connectades al vehicle, o bé es poden extreure per carregar-les a casa o al lloc de treball. I es carreguen en només quatre hores.
Un gran estalvi
Un gran estalviGris, vermell, blau, blanc i negre són els colors disponibles i Niu ofereix un gran nombre d’accessoris com la graella posterior. A més, al seu preu competitiu de 2.999 euros en oferta de llançament s’hi ha de sumar un cost d’ús de 0,51 euros/100 km d’energia, pels 3,28 euros/100 km en un escúter de gasolina equivalent i de manteniment de 1.000 euros en el seu cicle de vida en comparació amb els 2.800 euros d’un model de gasolina. És a dir, amb un cost en els desplaçaments 6,5 vegades més baix i gairebé tres vegades més reduït quant a les tasques de manteniment.
les claus
Disseny
El Niu MQi GTha sigut dissenyat per al mercat europeu però sense renunciar a les línies originals que li aporten personalitat
Motor
Està impulsat per un motor elèctric sense escombretes de 3.000 W de potència fabricat conjuntament amb Bosch
Mecànica
El motor va muntat a la roda posterior per reduir la pèrdua d’energia i poder oferir més eficiència
Prestacions
El mode Sport arriba als 75 km/h de velocitat màxima i brinda una autonomia d’entre 60-70 km o 80-90 km
Bateria
Compta amb dues bateries bessones situades sota el seient de 48 V 31 Ah (versió estàndard) o 48 V 42 Ah (versió estesa
Notícies relacionadesPreu
La tarifa de l’últim de Niu se situa en 3.399 euros però actualment hi ha vigent una campanya i queda per 2.999.
- Govern i Generalitat celebren el "renaixement" d’Ebro a Barcelona
- Col·lisió entre Broncano i Motos per Jorge Martín
- Milers de persones exigeixen a Barcelona un "lloguer just"
- Estopa: "Patim una mica la síndrome de l’impostor, però, és clar, és un honor"
- La pressió d’Israel i la tornada de Trump empenyen l’Iran cap a la bomba nuclear