Mor Emilio Aragón, 'Miliki', als 83 anys
L'artista va triomfar a la tele dels anys 70 i 80 amb 'Los payasos de la tele' amb els seus germans Gaby i Fofó i el seu fill Milikito

Miliki, fa nou anys. /
Emilio Aragón, 'Miliki', un dels famosos 'pallassos de la tele', hamort als 83 anys, segons han confirmat a Efe fonts pròximes a la família.'Miliki' era el pare d'Emilio Aragón, soci conseller de Globomedia i un dels seus fundadors.
Membre d'una família de pallassos de gran tradició, va formar part del trioGaby, Fofó i Miliki, que va debutar al circ Price el 1966 i que va aconseguir el seu màxim èxit amb el programa 'Había una vez un circo', de TVE.
'Miliki' ha mort cap a la mitjanit, envoltat de la seva família a la clínica madrilenya Ruber Internacional, on havia ingressat feia uns dies per unapneumònia, que "finalment no ha pogut superar".
La capella ardent s'instal·larà a les dotze del migdia al tanatori La Paz del municipi madrileny de Tres Cantos, i serà enterrat dilluns que ve "en la més estricta intimitat", segons han informat les mateixes fonts.
La família assenyala, en un comunicat, la seva "profunda tristesa" per la mort, i afirma que la seva dona i els seus fills han perdut un "marit i un pare meravellós". També asseguren que senten el "consol de saber que se'n va envoltat del carinyo de molts nens que han crescut cantant, rient i disfrutant amb ell".
Fills artistes
El seu últim treball va ser la seva participació en l''opera prima' cinematogràfica del seu fillEmilio Aragón, 'Pájaros de papel', el 2010.
El maig del 2010 va publicar el seusegon llibre, 'Mientras duermen los murciélagos', sobre uns artistes retirats que recorren mig Europa en autobús fugint de la policia nazi.
Notícies relacionadesNascut aCarmona (Sevilla) el 1929, en la seva joventut va treballar amb els seus germans per tot Amèrica en diversos espectacles i mitjans de comunicació, i el zenit de la seva carrera li va arribar amb l'espai de TVE'Había una vez un circo', en què va estar entre el 1973 i el 1977, quan es va retirar.
Va tornar al món de l'espectacle el 1986 amb la seva fillaRita Irasema, amb qui, entre altres, va fer la comèdia musical 'Un fantasma en la sopera'.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Xavier Amor, secretari de Governs Locals de la Generalitat: "Hem d’ajudar els ajuntaments; no importa el color polític"
- Guerra a Ucraïna Putin declara una «treva» unilateral per la Pasqua fins dilluns a la mitjanit
- Aquest és l’efecte d’esmorzar taronja als nostres ronyons
- Violència de gènere Un home s’entrega a una patrulla de Mossos a l’AP-7 amb el cadàver de la seva dona al maleter
- Gentrificació Dos anys convivint amb 35 pisos turístics al ‘Bloc Tarragona’: «És interminable el que patim»
- Adéu a la jubilació als 67 anys: aquest 2025 la Seguretat Social puja l'edat per a aquests treballadors