LA VISITA D'UNA MODEL ESTRELLA
La 'top' que aixeca passions
Bar Refaeli, exnòvia de DiCaprio, es va declarar enamorada de Barcelona i fanàtica del Barça en la presentació d'un avanç de la col·lecció tardor-hivern de Desigual

Bellesa israeliana 8 Refaeli, en la presentació de la desfilada de Desigual. /
A Bar Refaeli li passa el mateix que altop model espanyol Andrés Velencoso: que aixeca passions en cada posada en escena. «¡Ohhhh!», es va sentir ahir quan va fer la seva aparició a la segona planta de l'edifici DHUB, on va presentar un avançament de la col·lecció Desigual tardor-hivern 2013, per a la qual va desfilar a la nit.
L'exnòvia de Leonardo DiCaprio va estar simpàtica i va jugar amb els periodistes gràfics, a qui va captar amb la seva càmera mentre disparaven els seus flaixos. Bar Refaeli se sent molt còmoda a Barcelona:«Adoro aquesta ciutat perquè em recorda molt Israel»,va comentar.
De sobres és sabut que no només li agrada la capital catalana, també és una fanàtica del Barça, i ha estat fotografiada en algunes ocasions a les grades del Camp Nou.«Admiro Messi, és el millor jugador del món»,va dir. Com era d'esperar, alguns mitjans van aprofitar per preguntar-li pel naixement de Milan, el fill de Piqué i Shakira: «No el conec, encara és massa jove per a mi»,va dir fent broma.
Notícies relacionadesLa model, que va assegurar que el seu principal secret de bellesa és somriure, és addicta al Twitter, cosa que es va poder comprovar mentre atenia els mitjans de comunicació. Entre entrevista i entrevista (de dos minuts), teclejava en el seu mòbil.
Refaeli té entre els seus projectes fer cine, però no està disposada a embarcar-se en qualsevol aventura:«Només m'interessa escollir-ne un que em faci feliç».
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Guia completa Sant Jordi 2025 a Tarragona: parades de llibres i roses a la Rambla Nova, signatures d'autors i propostes
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples