Sabina farà un segon concert al Palau Sant Jordi

L'artista actuarà el 23 de desembre després d'esgotar les 15.000 entrades del dia 22

EL PERIÓDICO anticipa les localitats del nou recital aquest mateix dissabte, dia 18

1
Es llegeix en minuts

El cantautor Joaquín Sabina es marcarà un nou doblet al Palau Sant Jordi a l'esgotar les 15.000 entrades de la primera cita, el 22 de desembre, segons anuncia la promotora The Project. L'artista oferirà un segon concert, just l'endemà, el 23 de desembre.

Notícies relacionades

Després de cinc anys sense cantar en solitari, aquests dos recitals, juntament amb els dos de Madrid (també ha hagut d'ampliar una data al Palau d'Esports), seran els únics que oferirà a Espanya. El motiu d'aquesta minigira de Sabina a Espanya i prolongació de l'exitós 'tour' que acaba d'oferir per Llatinoamèrica és la celebració del 15è aniversari del seu inoblidable disc '19 días y 500 noches' (1999).

Entrada abans, a través d'EL PERIÓDICO

La venda oficial d'entrades de '500 noches para una crisis' començarà dilluns, dia 20, a les deu del matí. Però a través d'EL PERIÓDICO es podran adquirir a partir d'aquest mateix dissabte, 18 d'octubre, a les deu: http://sabina.elperiodico.com.