CERTAMEN DE CINE
La Berlinale obre amb Isabel Coixet i Juliette Binoche sobre l'alfombra vermella
La directora catalana inaugura el festival amb 'Ningú vol la nit'

Isabel Coixet i el repartiment de ’Ningú vol la nit’, a la Berlinale. /
La 65 edició de la Berlinale ha quedat inaugurada aquest dijous amb la projecció del film 'Ningú vol la nit', dirigit per la catalana Isabel Coixet i interpretat per Juliette Binoche, el primer dels 19 aspirants a l'Ós d'aquest festival.
El film, una història d'amor i aventura a l'Àrtic, situa Binoche en el paper d'una valerosa esposa, Josephine Peary, que el 1908 va a buscar el seu marit, un explorador del pol Nord (Gabriel Byrne), i queda atrapada entre el gel amb una dona inuit (Rinko Kikuchi), a la qual l' uneixen més coses de les que s'imagina.
Notícies relacionadesAquesta és la tercera ocasió que Coixet entra en concurs en aquest festival de cine, després de 'Mi vida sin mi' (2003) i 'Elegy' (2008).
En total, la directora ja ha estat a la Berlinale en sis ocasions anteriors amb una pel·lícula pròpia, des que el 1996 va estrenar fora de concurs 'Coses que no et vaig dir mai', i sense comptar, a més, la seva participació com a membre del jurat internacional, el 2009.
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Automoció Seat prescindeix d’improvís de Griffiths, president de la companyia
- Jornada de dol Cinc morts per una explosió de grisú en una mina d’Astúries
- TRIBUNALS Alves podria cobrar una indemnització de fins a 20.200 euros
- Entendre més Màximo Pradera: "Vaig tenir càncer perquè cap metge em va fer mai la pregunta clau: ¿Què menges?"
- Nou projecte Barcelona estrena un institut d’investigació sobre arquitectura i urbanisme sostenible
- Repartiment de migrants Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat
- ACTUALITAT BLAUGRANA Perillen els 100 milions dels seients VIP del FC Barcelona, claus per fitxar a l’estiu
- Pressupostos prorrogats El Govern urgeix ERC i els Comuns a avalar «ràpid» tota l’ampliació de crèdit si volen millores en habitatge i mobilitat