A TRAVÉS DEL CANAL DE VENDA 'ONLINE'
Canet Rock torna a escena
EL PERIÓDICO posa avui a la venda les entrades per al festival del 4 de juliol
Canet Rock torna a muntar el seu escenari. Serà el dissabte 4 de juliol, al pla d'en Sala. I EL PERIÓDICO, a través del seu canal de venda online (entrades.elperiodico.cat) és l'únic punt de venda on es poden comprar, a partir d'avui, les entrades per al festival de pop-rock català amb més història del panorama musical. L'any passat la recuperació del mític certamen dels 70 es va convertir en un dels grans esdeveniments de l'estiu, com ho demostra el fet que se'n van esgotar les 25.000 entrades posades a la venda.
Aquesta edició presentarà el seu cartell definitiu el dia 23, però els organitzadors ja han avançat alguns noms confirmats. La Pegatina, per exemple, és una de les novetats d'aquest any. La rumba del seu nou disc, Eureka! sonarà a l'escenari de Canet Rock 2015 com ho farà el pop eivissenc del Projecte Mut. El duo format per David Serra i Joan Barbé és una altra de les actuacions confirmades per al 4 de juliol. Projecte Mut interpretarà els temes del seu nou disc Idò, que just la setmana passada van presentar a Barcelona. Els Catarres tanquen aquesta carta de presentació que l'organització ha avançat abans de descobrir la relació definitiva d'artistes.
El preu de l'entrada serà de 35 euros (més 3 euros de despeses de gestió) a partir de la presentació del 23 de febrer, però per a aquells que tenen clar que no es perdran aquest nou Canet Rock, l'organització ofereix una oferta de llançament. Les primeres 3.000 entrades es venen al preu rebaixat de 32 euros (més 3 de gestió). Una vegada esgotada aquesta quota, totes les entrades passaran al preu general. Els nens amb edats compreses entre els 7 i els 12 anys tenen el 50% de descompte, i els de menys de 7 només han de pagar els 3 euros de gestió de l'entrada.
Notícies relacionadesCONSOLIDACIÓ / A més d'un cartell a l'altura del que va presentar l'any passat, Canet Rock promet aprendre dels seus errors. Les responsables de la productora Sunmusic van prendre nota de les deficiències d'organització que l'any passat es van patir al pla d'en Sala i han pres mesures per a solucionar-les, a la vegada que han buscat el màxim compromís de les companyies de serveis que l'any passat no van estar a l'altura. La cobertura de telefonia, que va afectar no sols els usuaris sinó els serveis de la mateixa organització, el servei de restauració, i els controls d'accés prometen ser aquesta vegada especialment eficaços.
Aquesta segona edició pretén consolidar el festival i convertir-lo en una festa de cita obligada per als seguidors del pop/rock català. EL PERIÓDICO, que l'any passat ja es va presentar com a diari oficial del festival, és a més a més aquest any l'únic punt de venda al públic general. Els socis del TresC, el club del subscriptor del diari, poden també comprar a través de la web del club.
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- Tall del subministrament elèctric Apagada generalitzada a Espanya: ¿què ha passat amb la llum?
- Apagada massiva La llum també se'n va a Portugal en una apagada que afecta Europa
- Xarxa elèctrica Les causes de l'apagada massiva a Espanya i Portugal
- D’Olot a l’armada japonesa