Carmen Thyssen inaugura mostra a Sant Feliu

CARMEN THYSSEN INAUGURA MOSTRA A SANT FELIU_MEDIA_2 /
Barcelona, París i Nova York protagonitzen la nova mostra de l'Espai Thyssen de Sant Feliu de Guíxols (Barcelona-Paris-New York. D'Urgell a O'Keeffe) , presentada ahir per Carmen Thyssen i que relata els canvis socials en el trànsit del segle XIX al XX. L'alcalde, Carles Motas, va declarar que el repte és aconseguir tenir un museu estable, que podria ser el mateix Monestir de Sant Feliu de Guíxols, que acull la mostra, amb 53 obres, fins al 18 d'octubre.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Tossa de Mar, protagonista d’un reality xinès amb milions d’espectadors
- ACTUALITAT BLAUGRANA La Lliga sacseja el Barça per les llotges VIP: «No té ‘fair play’ per inscriure Dani Olmo i Pau Víctor»
- Frau a Hisenda Ancelotti afirma que el Reial Madrid li va suggerir crear societats per cobrar drets d’imatge: «Mai em vaig adonar que alguna cosa no era correcta»
- Automoció Seat nomenarà ben aviat el substitut de Wayne Griffiths i Markus Haupt és el millor posicionat
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos