Ron Howard portarà al cine 'Seveneves', l'última novel·la de Neal Stephenson
Ediciones B acaba de publicar aquesta novel·la de supervivència de la humanitat a l'espai, lectura recomanada per Bill Gates

img 1092 /
El director i el guionista d''Apollo 13', Ron Howard i Bill Broyles, tornaran a unir-se per portar a la pantalla 'Seveneves', l'última novel·la del referent de la ciència-ficció contemporània Neal Stephenson. A 'Seveneves', que la col·lecció Nueva d'Ediciones B acaba de publicar en castellà, una catàstrofe sideral fragmenta la Lluna i acaba arrasant la superfície de la Terra. La humanitat només té uns dos anys per posar uns quants milers de persones en òrbita i aconseguir que sobrevisquin fins que els descendents de les set Eves del títol puguin repoblar la Terra al cap de 5.000 anys.

A través de la seva productora Imagine Entertainments, la producció de la pel·lícula estarà també en mans de Howard, del seu soci Brian Grazer i de David Ellison i Dana Goldberg per l'altra productora implicada en el projecte, Skydance, associada a la Paramount.
Notícies relacionadesNeal Stephenson, llicenciat en Física i en Geografia i col·laborador habitual de la revista 'Wired', és un dels màxims representants de la ciència-ficció 'dura', amb fonaments científics i tecnològics sòlids, però amb elements, en el seu cas, centrats també en la història cultural. 'Seveneves' ha sigut l'obra més rellevant de Stephenson des de 'Criptonomicón', premis Locus, Hugo i Arthur C. Clarke del 1999 que ha venut 100.000 exemplars a Espanya. El llibre ha sigut una de les cinc lectures que ha recomanat per a aquest estiu Bill Gates.
Ron Howard ha dirigit grans èxits com 'Cocoon', 'Willow', 'Apollo 13', 'Una ment meravellosa', 'El Codi Da Vinci', 'Àngels i dimonis', 'Frost/Nixon' i 'Dins el cor del mar', i aquest any estrenarà una nova adaptació d'una novel·la de Dan Brown, 'Inferno'.
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- Per 907.500 euros El Ministeri de Transports licita l’estudi informatiu dels nous accessos ferroviaris al Port de Tarragona
- Obituari Mor Lluís Prenafeta, la mà dreta de Jordi Pujol a la Generalitat
- Guardó El Govern concedeix la Creu de Sant Jordi al president de Prensa Ibérica, Javier Moll
- En les comissions El Parlament blinda la participació telemàtica dels diputats pendents de l’amnistia
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial