30 ANYS D'UN ÀLBUM LLEGENDARI
U2 actuarà a l'Estadi Olímpic el 18 de juliol
Les entrades per a l'únic concert a Espanya de la gira d'aniversari de 'The Joshua Tree' sortiran a la venda el 16 de gener

/
U2 torna a Barcelona. Serà el 18 de juliol, a l'Estadi Olímpic. I aquesta vegada la cita promet ser verdaderament especial. La banda irlandesa actuarà a la capital catalana en el marc de la gira 'The Joshua Tree 2017', amb què commemora el 30 aniversari del seu cinquè àlbum d'estudi, el que va propulsar Bono i companyia a la fama planetària de la mà de 'singles' tan exitosos com 'With or without you', 'I still haven't found what I'm looking for' i 'Where the streets have no name'.
El concert de l'Estadi Olímpic serà l'única parada a Espanya de la gira, que començarà el 12 de maig a Vancouver. El tram europeu de 'The Joshua Tree Tour 2017' passarà per vuit ciutats (Londres, Berlín, Roma, Barcelona, Dublín, París, Amsterdam i Brussel·les). En totes elles, U2 tindrà com a teloners els High Flying Birds de Noel Gallagher.
L'ÀLBUM ÍNTEGRE
'The Joshua Tree', que es va posar a la venda a tot el món el 9 de març de 1987, va ser el primer àlbum d'U2 que va arribar al número 1 als Estats Units, així com en una multitud de països (inclosos el Regne Unit i Irlanda), i va vendre més de 25 milions de còpies. En cadascun dels concerts de la gira d'aniversari, el grup interpretarà totes les cançons del disc, a més d'una selecció d'altres 'hits' de la seva carrera.
Notícies relacionadesLes entrades per al xou de l'Estadi Olímpic sortiran a la venda el dilluns 16 de gener a les deu del matí en exclusiva a través d'internet a les webs www.doctormusic.com, www.livenation.es i ww.ticketmaster.es. El preu de les entrades va des dels 35 als 175 euros (despeses de distribució no incloses). Abans, hi haurà una prevenda per als usuaris registrats a U2.com des del dimecres 11 de gener fins al divendres 13 de gener (17.00 h). Hi haurà un límit de quatre entrades per usuari registrat i 6 en la venda al públic.
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Final de la Copa del Rei Les 8 hores que van portar el futbol espanyol al caire de l’abisme: «El Madrid no ens pot demanar que canviem els àrbitres»
- Previsió meteorològica Catalunya torna a activar els avisos per pluges intenses per a aquest cap de setmana
- Kounde decideix una final apoteòsica
- Els bojos són ells, ells
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- El teu melic pot ser un focus d’infeccions i així l’has de netejar per evitar malalties
- Els bojos són ells, ells
- Kounde decideix una final apoteòsica
- El Barça, a "la guerra" a Stamford Bridge per ser a la final