El tràiler de 'Wonder' escalfa motors per a la seva estrena a la tardor
L'adaptació del 'best-seller', protagonitzat per Jacob Tremblay, portarà de nou a la pantalla Julia Roberts

dcaminal38617284 icult pelicula wonder170526111609
‘Wonder’, l'aclamat ‘best-seller’ de R. J. Palacio, manual de treball a les escoles per reflexionar i discutir amb els nois i les noies sobre el 'bullying', ja és pel·lícula. No s'estrenarà fins al novembre però de moment ja en podem veure el tràiler per començar a fer boca. Jacob Tremblay, el nen de ‘L'habitació’, magnífic actor, protagonitza aquesta història sota múltiples capes de maquillatge. August Pullman és un noi que va néixer amb grans deformitats a la cara i la pel·lícula mostra la seva dificultosa integració a l'escola quan els seus pares decideixen que hi vagi per primera vegada als 10 anys. Julia Roberts i Owen Wilson –aquí en un paper molt més dramàtic del que ens té acostumats- són els seus pares.
Dirigeix Stephen Chbosky, que va portar al cine la seva pròpia novel·la juvenil ‘Els avantatges de ser un marginat’, i el conjunt segons es desprèn de l'avanç està narrat amb un cert sentit de l'humor. En el repartiment també hi ha veterans com Mandy Patinkin i Sonia Braga. La novel·la és lectura obligatòria en moltes escoles nord-americanes i, concretament a Catalunya, ha venut més de 100.000 exemplars.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius