CRÍTICA DE CINE
'Emoji: La pel·lícula': Pitjor del que sembla
La pel·lícula és una campanya publicitària disfressada, grollerament, d'entreteniment familiar
'Emoji: la pel·lícula' només té un mèrit: s’apanya per ser fins i tot pitjor del que sembla. Per definir-la n’hi hauria prou amb una emoticona, en concret una que ni és groga ni és rodona. No són necessàries les paraules per explorar les seves interessants idees sobre la infància i la tecnologia i el llenguatge i la comunicació perquè no en té, i perquè en lloc d’això només ofereix tediosos missatges sobre la importància de ser fidel a un mateix, la necessitat que els pares recolzin els seus fills i com és de magnífic el 'Candy Crush'.
Produïda per la divisió cinematogràfica d’una companyia tecnològica que ven molts milions de 'smartphones' cada any, 'Emoji: la pel·lícul'a és una campanya publicitària disfressada d’entreteniment familiar; se’ns hi canten les bondats d’Instagram, YouTube i Dropbox alhora que se suggereix que utilitzar el telèfon mòbil et fa més popular i més atractiu i més bona persona, i que esborrar una 'app' és una cosa semblant a cometre un genocidi. La seva existència no beneficia ningú més que les empreses que apareixen descaradament promocionades en cada una de les seves escenes.
Emoji: La pel·lícula ★
Direcció: Tony Leondis
Títol original: 'The Emoji Movie'
País: Estats Units
Durada: 86 minuts
Any: 2017
Gènere: Infantil
Estrena: 11 d'agost del 2017
- salut mental Els diagnòstics de TDAH entre els adults creixen en els últims anys
- Malestar a sant adrià La violència i la falta de relleu redueixen l’autoritat dels patriarques de la Mina
- BARCELONEJANT La febre de les cites ràpides
- Les dones generen el 20% dels beneficis del món del ciclisme
- Les rialles de Laporta i Joaquín