ESTRENA
Un nou tràiler revela altres aspectes de 'Blade Runner 2049'
La pel·lícula, continuació de la de Ridley Scott, s'estrenarà el 8 d'octubre

blade-runner-2049-gosling
Ningú dubta que 'Blade Runner 2049', que s'estrenarà el 8 d'octubre, serà l'autèntica sensació de la 'rentrée' cinematogràfica. La seqüela de la pel·lícula de Ridley Scott dirigida ara per Denis Villeneuve i protagonitzada per Ryan Gosling ja va llançar el seu esperat primer tràiler al mes de maig, que va deixar molt satisfets els seguidors perquè donava una clara pista de les respectuoses intencions de la seqüela. Ara un nou tràiler que afegeix moltes més escenes mostra un personatge clau, un nou creador de replicants, aquesta vegada encarnat per Jared Leto en el paper de Niander Wallace.
L'avançament mostra les intencions de Wallace. "La humanitat no pot sobreviure, els replicants són el futur de les espècies", assegura el personatge. Sembla que Ryan Gosling, que encarna K., s'haurà d'aliar amb Rick Deckard (un veterà Harrison Ford) per frenar els seus plans, encara que en el tràiler Leto no es mostri gaire convençut del seu potencial respecte a la fabricació d'humanoides. “Jo només en puc fabricar uns quants”, diu.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- La recuperació Ter Stegen se suma al grup per tornar aquest curs
- Barcelona, protagonista El fitnes de luxe s’assenta a Barcelona
- RAMBLA FLAMENCA La ‘bailaora’ japonesa La Yunko debuta al Liceu
- Concert Califato 3/4 sedueix amb el seu folklore arribat del futur
- Conflicte La Mina reclama un pla per actuar en cas d’incidents greus