debat catalunya-espanya
Polèmica per l'anunci de Katy Perry del seu concert a Barcelona: bandera i escut d'Espanya
La cantant nord-americana actuarà a la capital catalana el 28 de juny

sin-ttulo
L'artista nord-americana Katy Perry ha anunciat aquest dimarts que actuarà a Barcelona (Palau Sant Jordi) el 28 de juny vinent. El concert, que forma part de la gira 'Witness the tour', serà l'únic de la cantant a Espanya, que tocarà dos dies després a Lisboa (Portugal). L'anunci de Katy Perry del seu xou a la capital catalana ha creat, no obstant, polèmica a la xarxa. El motiu de l'omnipresent rum-rum digital ha sigut la utilització dels colors i l'escut d'Espanya per anunciar a les xarxes socials de la cantant el concert a Barcelona.
Trust and believe I'm coming for you, too, Barcelona 💕⚡See you June 28! 🎟 on sale March 7! pic.twitter.com/PQT1Yd1t66
— KATY PERRY (@katyperry) 27 de febrero de 2018
Els comentaris i la discussió entre els seguidors de Katy Perry arran del seu post a Twitter ha portat l'artista a ser 'trending topic'. La xarxa social de l'ocell ha arribat a crear un 'Moment', en què recopila alguns dels tuits sobre el tema, que ha titulat així: 'El debat d'Espanya i Catalunya esquitxa Katy Perry'. Alguns dels tuiters han aprofitat l'ocasió per afirmar que la nord-americana s'ha mullat respecte al procés català, mentre que altres la critiquen per l'ús de la bandera i l'escut per anunciar la seva visita a Barcelona. Altres, en canvi, s'ho han pres amb humor al somiar amb un duo Katy Perry-Marta Sánchez per cantar l'himne d'Espanya.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- El submercat dels pisos amb ocupes inclosos prolifera a Barcelona
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros