CITA AMB LA HISTORIETA
Saló del Manga de Barcelona 2018: Entrades i horaris
La cita amb el còmic i la cultura japonesa comença aquest dijous i durarà quatre dies

jgarcia44279520 icult xxiv salon del manga de barcelona 2018 en cast180712161034
El Saló del Manga de Barcelona 2018 torna aquesta setmana a Barcelona. Un any més, aficionats al manga, a l’anime i a la cultura japonesa de tot el país es donaran cita al recinte firal de Montjuïc, que s’omplirà d’estands, activitats, restaurants i disfresses per donar curs a l’esmentada afició.
Aquest any, el saló del manga vol durar quatre dies, després que en l’edició passada s’ampliés a cinc jornades. Aquest 2018, doncs, la cita amb la historieta japonesa es desenvoluparà entre dijous, 1 de novembre i diumenge, 4 de novembre.
Horaris del Saló del Manga
El saló ocuparà els pavellons 1, 2, 2.1, 3.1, 4 i 5 del recinte firal de Montjuïc, és a dir, 75.000 metres quadrats.
Els horaris del recinte seran, tots els dies, de 9.00 del matí a 20.00 hores del vespre.
Entrades i preus del Saló del Manga
El saló del manga compta amb quatre modalitats d’entrada:
-Abonament de 4 dies: el preu de l’abonament és de 33 euros, però ja estan esgotats.
-Entrada general: l’entrada general té un preu d’11 euros i permet l’accés a un dia concret al recinte. Les entrades per adissabte i les de diumenges’han esgotat en venda anticipada. S’han venut també ja més del 80% de les disponibles per a dijous.
-Entrada amb descompte: els que tinguin el Carnet Joven, la Targeta Rosa i la gent amb més de 65 anys podran adquirir entrades a 9 euros. Són les mateixes que les generals però amb descompte; és a dir, si estan esgotades les generals també s’esgoten les de descompte.
-Invitació ‘cosplayer’: són unes invitacions que donen accés gratuït als que vagin disfressats el 2 de novembre. Jas’han esgotat.
Les taquilles del recinte firal obriran només durant la celebració del saló i la seva obertura estarà condicionada per l’aforament del saló. És a dir: tot i que les entrades anticipades s’hagin esgotat, pot ser que aquell dia es posin més entrades a la venda a la taquilla si l’aforament del saló ho permet.
Notícies relacionadesL’accés és gratuït per a menors de 4 anys (nascuts a partir del 5 de novembre del 2014).
Un sol accés
Com ja va passar l’any passat, les entrades per al Saló del Manga seran d’un sol accés, és a dir, una vegada se surti del recinte no es podrà tornar a entrar (en anys anteriors es posava un segell a la mà per poder tornar-hi quan es volgués).
- Aquest dilluns Dia de pluja a Barcelona: el temporal deixa fortes pluges i fins i tot calamarsa en alguns barris de la ciutat
- Accident greu Més de 30 ferits en una col·lisió entre dos autocars a l’avinguda Diagonal de Barcelona
- Normativa ¿Es pot conduir amb la ITV caducada però amb cita prèvia?
- Noves tecnologies Les novetats de Mossos a l’MWC: un cotxe patrulla hipeconnectat amb un dron al sostre i un predictor de delictes
- L'estafa que està apareixent als mòbils dels clients de CaixaBank
- Radiografia del 'masking': quan el patiment emocional es fa invisible
- Multimèdia | Guia d’aliments de temporada: març, mes de sembra i de peix fresc
- Fira tecnològica a Barcelona Mobile World Congress 2025, en directe: última hora del MWC i novetats
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA L’alerta meteorològica obliga a suspendre el Vila-real - Espanyol
- Màxim GOLEJADOR europeu El Barça o el tsunami golejador de Flick