ANIVERSARI DE LUXE
Lana del Rey, primer gran fitxatge del FIB per al seu 25è aniversari
El Festival Internacional de Benicàssim anuncia que The 1975, LA M.O.D.A., Blossoms, Cupido i Cariño s'afegiran al cartell que encapçala l'artista nord-americana

undefined45745870 npx01 los angeles united states 04 11 2018 lana del re181107180000 /
El Festival Internacional de Benicàssim (FIB) ha anunciat aquest dimecres la presència de Lana del Rey com a primer cap de cartell per a la seva edició del 2019, la 25a, a la qual se sumaran a més The 1975, LA M.O.D.A., Blossoms, Cupido i Cariño.
L’artista nord-americana, que mai abans ha actuat al FIB, "omplirà de màgia el festival amb el seu fantàstic directe", segons han informat fonts del certamen en un comunicat.
Amb cançons "altament emocionals en les quals va despullant sentiments i passions sota una capa pop suggeridora i addictiva", Lana del Rey es converteix en el primer gran nom per al vint-i-cinquè aniversari del FIB, que tindrà lloc del 18 al 25 de juliol al recinte de festivals de Benicàssim.
A "dalt de tot" de les llistes
Amb quatre discos excel·lents que "han arribat a les primeres posicions de les llistes, i una gran quantitat de seguidors a tot el món, la novaiorquesa està triomfant i no és casual", han indicat les mateixes fonts.
La seva música "banyada de matisos i suggeriments" està atapeïda de cançons "seductores" com Love, Venice Bitch, High By The Beach, Blue Jeans o Summertime Sadness, entre moltes d’altres.
Nou disc
Notícies relacionadesEn aquest 25è aniversari també hi haurà el "gran pop" atapeït d’èxits de The 1975, la banda de Manchester –com Blossoms– liderada per Matt Healy, que repassarà temes com Sex, Chocolate, Love Me o The Sound i que prepara nou disc per a la pròxima primavera.
Els fitxatges espanyols d’aquesta primera tanda són La Maravillosa Orquesta del Alcohol, LA M.O.D.A., amb la seva "aclaparadora proposta amb influències folck, country, punk i rock and roll"; el pop efervescent de Cupido, nascuts de la unió del raper Pimp Flaco i de l’indie de Sol Astra, i "la frescor, la desimboltura i la diversió desenfrenada" de Cariño.
- Nous títols i temporades Les 11 sèries que no et pots perdre aquest abril
- Previsió meteorològica Una vintena de comarques, inclosa la de Barcelona, en avís groc per intensitat de pluja
- Investigació científica L’Hospital del Mar descobreix per què el càncer de pàncrees és tan agressiu
- Indemnització rècord El Suprem eleva fins als 3 milions més interessos la indemnització pel dany neurològic causat per negligència mèdica en un part
- El Barça sobreviu a un malson
- Polèmica editorial Anagrama es desvincula d’‘El odio’ i torna tots els drets del polèmic llibre a Luisgé Martín
- Jubilació Això és el que perds de pensió si decideixes jubilar-te abans de temps
- La policia mirarà milers de guanteres per veure si tens aquest objecte dins del cotxe (serà obligatori)
- Trànsit Trànsit habilitarà aquest dijous dos carrils addicionals a l’AP-7 per a l’operació sortida de Setmana Santa
- Ovelles per a esbrossar Collserola: l'estratègia de l'AMB per a prevenir els incendis en els boscos de Barcelona