trending topic
El polèmic tuit de comiat de Loquillo a Pau Donés
A l'intèrpret de Badalona li plouen la crítiques pel seu autobombo al dir adeu al creador de 'La flaca' mort aquest dimarts
«Estúpid», «egoista», «patètic» són alguns dels desqualificatius que rep dels seguidors a través de la xarxa social

loquillo-pau-dones
«Recordo la primera vegada que vaig conèixer Pau Donés. Guardava un autògraf meu que li havia firmat jo quan encara no es dedicava a la música. Descansa en pau, Pau». Aquest és el polèmic missatge per vanitós penjat per Loquillo per acomiadar-se de Pau Donés, mort aquest dimarts als 53 anys després de lluitar amb coratge contra un càncer de còlon.
Recuerdo la primera vez que conocí a Pau Donés.
— Loquillo (@LOQUILLOoficial) 9 de junio de 2020
Guardaba un autógrafo mío que le había firmado yo cuando aún no se dedicaba a la música.
Descansa en paz, Pau. pic.twitter.com/3soWa5ugn7
El qüestionat adeu de Loquillo s’ha convertit en ‘trending topic’ amb reaccions de tot tipus i no gaire favorables al cantant de Badalona.
«¿Es pot ser més estúpid i egoista?», es pregunta Aina Díaz. «‘Yo para ser feliz quiero atención’», afegeix Javivi al recordar la cançó ‘Yo para ser feliz quiero un camión’.
«Jo, mi, em amb mi», ironitza Jordi Marina RepCat. «La decadència d’alguns artistes resulta patètica», prossegueix Makamuki.
Notícies relacionadesMés contundent es mostra M.A.G: «Record als meus 14 anys, la primera vegada que vaig veure un concert de Loquillo al camp d’esports de San José de Linares. El 1989 em sabia totes les seves cançons. Era el meu ídol. Per sort, un madura i ara no és més que un gilipolles més que no puc ni veure». Rossancar reflexiona: «Alguns estan més guapos callats...»
Aquests són alguns dels més de 800 retuits obtinguts per Loquillo a l’acomiadar-se a la seva manera de Pau Donés.
- SUCCESSOS ‘Lock-picking’, el nou sistema per obrir cases sense forçar panys amb què bandes de georgians roben a Espanya
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Dol als fogons Mor Montse Guillén, la pionera que va triomfar als EUA amb la cuina catalana
- FUTBOL Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- BCN busca la fórmula per insuflar una nova vida a la seva plaça més dura
- El conflicte del Pròxim Orient Un ministre israelià veu més important acabar amb Hamàs que salvar ostatges
- Tribunal Suprem. Apel·lació La justícia avalua permetre l’entrada de premsa a Gaza
- El PP es mostra reticent a recolzar el decret d’ajuda a les empreses
- El nou tauler global Cuerpo lloa la "solidesa" financera d’Espanya davant la crisi aranzelària
- Final d’un pontificat Les crisis del món marcaran la successió del Pontífex