Superheroïnes
HBO Max prepara una cinta derivada de ‘Birds of Prey’ amb Jurnee Smollett
Smollett ja va participar a ‘Birds of Prey’ interpretant Black Canary, un personatge que ara serà el centre de l’acció d’aquesta nova pel·lícula
Crítica d’'Aves de presa': una moderada reinvenció

La plataforma HBO Max està preparant una cinta derivada de ’Birds of Prey’ (2020) que comptarà amb Jurnee Smollett com a protagonista i amb Misha Green com a guionista.
El portal Cinelinx va informar aquest divendres en primícia d’aquest projecte que, posteriorment, va ser confirmat per mitjans especialitzats a Hollywood com ‘The Hollywood Reporter’.
Smollett ja va participar a ‘Birds of Prey’ interpretant Black Canary, un personatge que ara serà el centre de l’acció d’aquesta nova pel·lícula.
L’actriu ja sap el que és treballar colze a colze amb Misha Green, que va ser el creador de la sèrie ‘Lovecraft Country’ (2020) i que va fitxar Smollett per protagonitzar-la al costat de Jonathan Majors.
També van col·laborar prèviament a la sèrie ‘Underground’ (2016-2017).
‘Aves de presa’
‘Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn’, pel seu llarguíssim títol complet, va ser una pel·lícula de Warner Bros sobre les històries de DC Comics que va presentar un repartiment i un equip de producció molt femenins.
A més de Jurnee Smollett, aquesta cinta dirigida per la cineasta Cathy Yan (‘Dead Pigs’, 2018) i escrita per la guionista Christina Hodson (‘Bumblebee’, 2018) comptava amb Margot Robbie, Ewan McGregor, Mary Elizabeth Winstead i Rosie Pérez en el seu elenc.
Notícies relacionades‘Birds of Prey’ es va estrenar el febrer del 2020 i va esquivar pels pèls la crisi dels cines tancats durant mesos per la pandèmia.
No obstant, la recaptació es va quedar molt lluny de l’esperat per a una superproducció així ja que només va ingressar 202 milions de dòlars a tot el món.
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Seguretat viària Augmenten més d'un 46% els morts a les carreteres catalanes en el primer trimestre de l'any
- Entendre més Màximo Pradera: "Vaig tenir càncer perquè cap metge em va fer mai la pregunta clau: ¿Què menges?"
- Nou projecte Barcelona estrena un institut d’investigació sobre arquitectura i urbanisme sostenible
- Repartiment de migrants Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat
- ACTUALITAT BLAUGRANA Perillen els 100 milions dels seients VIP del FC Barcelona, claus per fitxar a l’estiu