Marxa enrere
Nacho Cano aparca la seva piràmide a Hortaleza després de la polèmica creada
El músic anuncia que sí que aixecarà una carpa a la parcel·la cedida per l’Ajuntament de Madrid
Defensa que el projecte generarà «165 llocs de treball directes i 500 d’indirectes»

El músic Nacho Cano ha precisat aquest dissabte que el projecte que desenvolupa per a la parcel·la a l’avinguda Machupichu d’Hortaleza cedida per l’Ajuntament de Madrid no comptarà amb una piràmide asteca de 30 metres i sí amb una carpa provisional. En una entrevista amb Europa Press, l’artista, excomponent del grup Mecano, ha reconegut davant la polèmica creada que la piràmide «era una part del projecte», que està en contínua evolució i subjecte a canvis. Ara «es plantejarà d’una altra manera».
Una de les idees principals serà la construcció d’«una carpa provisional», ja que té el permís establert per a quatre anys. Cano ha volgut deixar clar que «no és una concessió» per part de l’Ajuntament de Madrid i que aquesst espai «està per fer cultura», per la qual cosa no s’hi podria construir cap altre tipus d’edificació que no fos cultural. L’artista ha explicat com «es va idear una estructura que havia de ser una piràmide» i que, per temes de so i estètica, era una «bona idea» aquesta construcció que està relacionat amb el musical que es desenvoluparà a l’espai.
Cano ha fet èmfasi que «el preu de cànon és de 454.000 euros que és el que la llei estableix, a més d’un aval de quantitat similar». Amb aquest desemborsament, ha indicat que «s’està posant gairebé un milió d’euros per començar».
Els supòsits «múltiples beneficis»
El músic s’ha mostrat preocupat pels llocs de treball que estan en joc. Ha apuntat que aquest projecte generarà «165 llocs de treball directes i 500 d’indirectes». A més, ha assegurat que un projecte d’aquesta envergadura tindrà múltiples beneficis per als negocis de la zona i ajudarà a rellançar el turisme.
El cantant ha anunciat que fa anys que treballa en aquest nou espectacle, de què parlarà d’una manera més detallada en un documental que estrenarà a Netflix el 12 d’octubre.
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Guia completa Sant Jordi 2025 a Tarragona: parades de llibres i roses a la Rambla Nova, signatures d'autors i propostes
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples