Nova cançó
Alejandro Sanz explica la seva vida a ritme de rap
L’artista llança ‘#Bio’, primer single del seu pròxim disc, que veurà la llum a finals d’any
La cançó, composta a base de frasejos rapejats, és un relat en primera persona de la vida del cantant des de la seva infància fins a l’actualitat

Des d’aquesta setmana, els fans d’Alejandro Sanz poden presumir de conèixer el seu ídol amb una intimitat i proximitat que mai abans els havia estat permesa. I tot gràcies a una cançó, ‘#Bio’, en la qual el músic madrileny, que acaba d’inaugurar una estrella amb el seu nom al passeig de la Fama de Hollywood, relata la seva vida des de la seva infància fins a l’actualitat i revela les seves inquietuds, dubtes i ambicions amb una sinceritat que fins ara mai havia mostrat.
La cançó ha començat a sonar aquest dimarts, 5 d’octubre, i enclou una altra particularitat que sorprendrà encara més l’extensa parròquia de seguidors de Sanz: està composta a base de frasejos amb què el músic va detallant, en primera persona i amb estil directe, diferents moments de la seva vida.
A ritme de rap i sense més acompanyament musical que un fons de violins i piano, Sanz parla dels seus pares, a qui cita amb els seus noms i sobrenoms, i recorda els anys en què se sentia «‘el rarito’» a l’institut per voler dedicar-se a la cançó. També confessa la sorpresa que es va emportar quan va descobrir que aquell somni podia convertir-se en realitat: «‘De repente me vi subiéndome a un escenario / Gente que no conocía, mis cancioncillas cantando / Y decidí dar las gracias, hacer siempre lo que esté en mi mano, para agradecer a la vida semejante regalo’», recita el cantant amb to de salmòdia.
Vídeo íntim i auster
El llançament de ‘#Bio’ ve acompanyat d’un vídeo íntim i auster realitzat per Jaume de Laiguana en el qual Sanz es confessa mirant fixament a la càmera en la soledat del seu camerino minuts abans de saltar a l’escenari.
La cançó és l’avançament del nou disc del músic madrileny, que veurà la llum a finals d’any, però per a qui encara no hi ha data ni títol confirmats. L’àlbum serà el dinovè de la seva carrera i estarà format per deu cançons produïdes pel mateix Sanz, Alfonso Pérez i Javier Limón.
Després d’un any i mig de silenci, trencat únicament per la seva actuació en els Jocs Olímpics de Tòquio, on va interpretar la cançó ‘Imagine’ en representació dels esportistes europeus, el músic tornarà als escenaris el 8 d’octubre a Rosemont (Illinois) per continuar amb #Lagira, el ‘tour’ que el portarà per 12 ciutats nord-americanes, i que va haver d’interrompre el 2020 a causa de la pandèmia.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- El dret DE morir 358 persones van demanar l’eutanàsia a Catalunya el 2024
- TRIBUNALS Alves podria cobrar una indemnització de fins a 20.200 euros
- Estratègia institucional per atraure talent Catalunya oferirà 78 places a científics dels EUA amb una dotació de 30 milions
- Editorial De la bronca a la proposta
- El mar al voltant Preparats, llestos, però ¿ja?