Teatre
Últimes funcions d’‘El corredor de karts’ a la Beckett
La Beckett recupera fins al 16 de gener la sàtira política de Marc Artigau interpretada per la companyia Parking Shakespeare

Parking Shakespeare, una de les companyies residents de la Sala Beckett la temporada 2021-22, ha reprès amb èxit les funcions d’‘El corredor de karts’, l’últim text de Marc Artigau. L’obra, suspesa durant un temps per casos positius de covid, ha tornat a a escena. L’acció, situada a mitjans dels anys vuitanta, mostra dos estranys membres d’una organització catòlica que sotmeten el propietari d’un taller mecànic a successives sessions d’hipnosi, per utilitzar-lo en una sospitosa operació d’exportació de missals a Andorra. Els germans del mecànic, quan ho descobreixen, recorren als serveis d’una professional de la hipnosi perquè els ajudi a contrarestar la influència que l’organització catòlica està tenint en el cervell del seu germà i arribar al fons de la qüestió, dins l’inconscient de tot un país. L’ambient de la societat catalana d’aquests anys, liderada per figures com Jordi Pujol, Josep Lluís Núñez i el papa Joan Pau II, serveix com a context d’un espectacle que qüestiona els orígens de l’Estat del benestar.
L’obra, en clau de sàtira política, ha esgotat les entrades en diferents funcions i queden pocs dies per veure-la fins al pròxim 16 de gener.
Notícies relacionadesDirigida per Xavi Ricart, el muntatge està interpretat per Mireia Cirera, Ester Cort, Adrià Díaz, José Pedro García Balada, Pep Garcia-Pascual, Ariadna Matas, Santi Monreal i Ricard Sadurní.
‘El corredor de karts’ va ser escrita especialment per Artigau pensant en Parking Shakespeare, companyia catalana amb personalitat pròpia que s’ha donat a conèixer després de més de 10 anys al parc dels Til·lers de l’estació del Nord oferint-nos els textos de Shakespeare.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Funcionaris La Generalitat convocarà una oferta d’ocupació pública de més de 7.000 places
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Intervenció integral La reforma de la Necròpolis de Tarragona transformarà l'entorn de la Tabacalera
- 12-M La Sindicatura de Comptes proposa reduir en 50.000 euros la subvenció electoral de Junts
- Famosos Antonio Orozco, durant un avançament del seu documental: "Estava a casa creient literalment que m'anava a morir"
- Successos Els Mossos denuncien un ‘rambo’ que va sortir a caçar amb arc i fletxes en un bosc de Susqueda
- Interior Trànsit avisarà amb IA de les congestions a l’AP-7 perquè es busquin rutes alternatives