Subhasta milionària
Una làmina d’un còmic de Spider-Man se subhasta per 3,36 milions de dòlars i bat tots els rècords
Es tracta de la làmina original feta per l’artista Mike Zeck i l’Home Aranya apareix vestit de negre per primer cop
La pàgina número 25 del número 8 del còmic ‘Secret Wars’, en què Spiderman surt vestit de negre per primer cop, ha batut un nou rècord en el món de les subhastes al ser adjudicada per 3,36 milions de dòlars (2,9 milions d’euros). La pàgina és tan cotitzada perquè aquest vestit s’acabaria convertint en l’antiheroi Venom.
Segons ha informat la casa de subhastes americana Heritage Auctions, amb aquest preu pagat per un comprador anònim es trenca la barrera que actualment hi havia en el món de les subhastes de còmic, i que fins ara ostentava una edició de 1974 de ‘L’increïble Hulk’ que oferia un avançament de la primera aparició de Wolverine.
En concret, el material venut en una subhasta celebrada ahir a Dallas va arrencar amb un preu de 330.000 dòlars (uns 288.000 euros), però la xifra va pujar ràpidament fins adjudicar-se per 3,36 milions de dòlars.
Notícies relacionadesSegons assenyala la casa de subhastes, la pàgina 25 va ser dibuixada per Mike Zeck per al número 8 del còmic ‘Secret Wars’ (1984), un material que destaca per tractar-se del primer cop que l’Home Aranya apareix amb el vestit negre que portaria a l’aparició del personatge Venom.
#SpiderMan's Black Costume Origin Sells for $3.36 Million at Heritage Auctions to Shatter #ComicArt Record.#Superman also breaks $3 million barrier with Action Comics No. 1 sale to kick off four-day #Comics and Comic Art event. 💥https://t.co/MPvQamZcei#MarvelComics pic.twitter.com/iB7RyRsAeF
— Heritage Auctions (@HeritageAuction) 13 de enero de 2022
Segons declaracions de Joe Mannarino, director de còmics d’Heritage Auctions, aquesta subhasta posa de manifest que «l’art dels còmics és tan estimat i valuós com qualsevol cosa posada en una tela».
- Successos Roben un mòbil d’un restaurant de Barcelona i els atrapen perquè el telèfon està en xinès
- Catalunya Ràdio 'Que no surti d'aquí' cancel·la la seva emissió aquest dimarts després de la polèmica amb Ter Stegen i deixa a l'aire la seva continuïtat
- Sequera a Catalunya Estat dels embassaments avui a Catalunya: puja el nivell de les reserves
- La consellera de Drets Socials viu a cavall de Madrid i Barcelona
- Tribunals Un professor d’institut de Badalona reconeix que va assetjar sexualment tres alumnes
- Congrés republicà Els crítics d’ERC retiren les esmenes que volien limitar el poder de Junqueras
- Cas Sixena El TSJC absol Lluís Puig de desobediència per no entregar les obres d’art de Sixena el 2017
- Catalunya Ràdio 'Que no surti d'aquí' torna a emetre's aquest dimecres a Catalunya Ràdio després de la polèmica amb Ter Stegen
- Malalties mentals Un actor de 'Merlí' se sincera sobre la depressió que va patir durant la sèrie: "Em va salvar la vida"
- Al Congrés Óscar Puente, sobre les fallades a Rodalies: «Si hi invertim més, fem inviable la prestació del servei»