Nova estrella
Rita Payés anuncia una gira per Europa que començarà el març a Barcelona
La catalana actuarà a 13 països amb la seva ‘Piel Europe Tour 2022’

La cantant i trombonista catalana Rita Payés ha anunciat que donarà inici a la seva gira europea el 30 de març. El ‘tour’, batejat amb el nom de ‘Piel Europe Tour 2022’, tindrà la seva primera parada a Barcelona com a part del festival Cruïlla Primavera.
Payés actuarà en 12 països europeus, i ja ha anunciat les dates i ciutats on tindran lloc els seus concerts. Comencen a sortir a la venda les entrades per veure sobre l’escenari l’artista de Vilassar de Mar, que seguirà un extens full de ruta per França, Itàlia, Holanda, Suïssa, Alemanya, Àustria, Eslovàquia, Bèlgica, Lituània, Suècia, Hongria i Luxemburg.
La catalana, de 22 anys, va gravar el 2021 el seu primer disc titulat ‘Como la piel’ i són les cançons recollides en aquest àlbum les que entonarà en els seus pròxims espectacles. S’espera que gaudeixin d’un èxit excepcional després de l’interès que ha aixecat la cantant amb la seva brillant ‘performance’ a la gala dels premis Goya, en què va interpretar junt amb C. Tangana el seu nou tema ‘Te venero’.
Jazz, bossa nova, guitarra clàssica i trombó formen l’estil personal de Rita Payés, que ja ha actuat anteriorment a grans capitals europees, on ara promet tornar amb força.
- Gestió hídrica Els pantans de Catalunya arriben al 44,71% de la seva capacitat gràcies a les últimes pluges
- Final d’una ocupació L’okupa de Badalona cedeix davant la pressió d’Albiol i els veïns després de renunciar a continuar demanant 3.000 euros
- 42,195 quilòmetres Salvador Illa completa amb èxit la Marató de Barcelona: aquest ha sigut el seu temps
- "És catastròfic; estem enfadats i esgotats"
- Congrés republicà Junqueras allarga la mà al PSC i Junts per aconseguir més «quotes de poder» per a Catalunya
- Gestió hídrica Els pantans de Catalunya arriben al 44,71% de la seva capacitat gràcies a les últimes pluges
- Entrevista Ábel Bereményi, antropòleg: «La mobilitat social té un cost social i emocional molt cruel per al poble gitano»
- Successos Detingudes dues prostitutes que drogaven clients per estafar-los a Barcelona
- 42,195 quilòmetres Salvador Illa completa amb èxit la Marató de Barcelona: aquest ha sigut el seu temps
- Congrés republicà Junqueras allarga la mà al PSC i Junts per aconseguir més «quotes de poder» per a Catalunya