Dansa
El Mercat suspèn per covid una funció d’un espectacle de Jan Martens
El contagi del coreògraf belga obliga a cancel·lar la representació d’‘Elisabeth gets her way’

El positiu en covid-19 del coreògraf i ballarí belga Jan Martens ha obligat a suspendre la funció de l’espectacle ‘Elisabeth gets her way’ programada per al dijous 17 de març al Mercat de les Flors, dins de la Quinzena de Dansa Metropolitana. La notícia del diagnòstic, i la consegüent cancel·lació, ha arribat a penes unes hores després que dimecres a la nit Martens ballés a la sala Pina Bausch del Mercat aquest només amb música de la clavecinista polonesa Elisabeth Chojnacka.
El Mercat de les flors ha comunicat que es mantenen, en canvi, les representacions de l’altre espectacle que presenta Jan Martens, ‘Any attempt will end in crushed bodies and shattered bones’, previstes per al 19 i el 20 de març, perquè els intèrprets de la peça –17 ballarins d’entre 16 i 70 anys– no han tingut contacte recent amb el coreògraf.
El cost de les entrades de la funció suspesa d’‘Elisabeth gets her way’ es tornarà a través del mateix canal pel qual van ser adquirides.
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Seguretat viària Augmenten més d'un 46% els morts a les carreteres catalanes en el primer trimestre de l'any
- Entendre més Màximo Pradera: "Vaig tenir càncer perquè cap metge em va fer mai la pregunta clau: ¿Què menges?"
- Nou projecte Barcelona estrena un institut d’investigació sobre arquitectura i urbanisme sostenible
- Repartiment de migrants Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat
- ACTUALITAT BLAUGRANA Perillen els 100 milions dels seients VIP del FC Barcelona, claus per fitxar a l’estiu