Dansa
El Mercat suspèn per covid una funció d’un espectacle de Jan Martens
El contagi del coreògraf belga obliga a cancel·lar la representació d’‘Elisabeth gets her way’

El positiu en covid-19 del coreògraf i ballarí belga Jan Martens ha obligat a suspendre la funció de l’espectacle ‘Elisabeth gets her way’ programada per al dijous 17 de març al Mercat de les Flors, dins de la Quinzena de Dansa Metropolitana. La notícia del diagnòstic, i la consegüent cancel·lació, ha arribat a penes unes hores després que dimecres a la nit Martens ballés a la sala Pina Bausch del Mercat aquest només amb música de la clavecinista polonesa Elisabeth Chojnacka.
El Mercat de les flors ha comunicat que es mantenen, en canvi, les representacions de l’altre espectacle que presenta Jan Martens, ‘Any attempt will end in crushed bodies and shattered bones’, previstes per al 19 i el 20 de març, perquè els intèrprets de la peça –17 ballarins d’entre 16 i 70 anys– no han tingut contacte recent amb el coreògraf.
El cost de les entrades de la funció suspesa d’‘Elisabeth gets her way’ es tornarà a través del mateix canal pel qual van ser adquirides.
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- Per 907.500 euros El Ministeri de Transports licita l’estudi informatiu dels nous accessos ferroviaris al Port de Tarragona
- Obituari Mor Lluís Prenafeta, la mà dreta de Jordi Pujol a la Generalitat
- Guardó El Govern concedeix la Creu de Sant Jordi al president de Prensa Ibérica, Javier Moll
- En les comissions El Parlament blinda la participació telemàtica dels diputats pendents de l’amnistia
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial