Reconstrucció
El Sueño de Morfeo es desperta per La Palma
Prensa Ibérica, grup al qual pertany aquest diari, i Endesa Music Lovers llancen ‘El Gran Repte Solidari’ i demanen ajuda als fans per convèncer Raquel del Rosario, Juan Luis Suárez i David Feito que tornin a tocar junts per la reconstrucció de l’illa

La setmana que ve es compliran cinc mesos des del final de l’activitat eruptiva al volcà Cumbre Vieja. L’illa de La Palma intenta, des d’aleshores, recuperar la normalitat i una economia seriosament afectada per aquell desastre natural que va sacsejar el paratge de Cabeza de Vaca durant 85 dies i va provocar danys per valor de mil milions d’euros, segons l’última estimació remesa pel Govern espanyol a la UE. Un altre volcà, molt diferent, constructiu, joiós i musical, porta nou anys en estat latent i ara podria despertar per afegir-se, precisament, a les iniciatives encaminades a la reactivació social i econòmica de La Palma. Així ho han proposat Prensa Ibérica, grup al qual pertany aquest diari, i Endesa Music Lovers amb el recolzament de les Illes Canàries a ‘El Gran Repte Solidari’. L’objectiu és convèncer els integrants d’un dels grups de pop espanyol més enyorats dels últims anys, el trio El Sueño de Morfeo’, perquè tornin a tocar junts en benefici dels afectats pel volcà de Cumbre Vieja.
Són molts els fans del conjunt asturcanari que volen tornar a escoltar ‘Nunca volverá’, ‘Para toda la vida’ o el ‘Contigo hasta el final’ en les veus i la interpretació de Raquel del Rosario, Juan Luis Suárez i David Feito. El confinament va propiciar una primera reunió ‘online’ del trio, que va posar la mel als llavis davant la perspectiva d’una possible tornada. Després, la col·laboració de Raquel del Rosario amb l’artista Noan, en una versió d’un dels grans èxits de la banda, a principis d’aquest any, va alimentar les ganes de la cantant de tornar a trepitjar els escenaris amb els seus companys.
En aquest clima, Prensa Ibérica i Endesa Music Lovers impulsen ‘El Gran Repte Solidari’, amb el recolzament de les illes Canàries, perquè tots els ciutadans es bolquin en El Sueño de Morfeo i aconsegueixin la reunió de la banda en un concert solidari per a la reconstrucció de La Palma, una illa que ha sobreviscut al volcà però que necessita l’ajuda de tots perquè brilli en tota la seva esplendor.
Notícies relacionadesEl repte s’ha posat en marxa ja a la web www.granretosolidario.es i amb l’etiqueta per a xarxes #MorfeoDespiertaporLaPalma. Per poder participar només cal afegir-se al moviment pujant contingut relacionat amb El Sueño de Morfeo a Instagram, Facebook, TikTok o Twitter i etiquetant-lo com a #MorfeoDespiertaporLaPalma. S’hi poden publicar imatges o vídeos amb el grup o algun dels integrants, fotos dels seus concerts, entrades d’algunes de les seves gires, missatges de text o qualsevol altre record sobre el trio, les seves cançons i la seva trajectòria. Els més atrevits poden fins i tot gravar un vídeo cantant qualsevol de les tornades d’El Sueño de Morfeo o àudios animant-los perquè Raquel del Rosario, David Feito i Juan Luis Suárez tornin als escenaris per a aquesta iniciativa benèfica.
Amb tot el material rebut es realitzarà un muntatge que s’enviarà a la banda. Després de veure’l, ells decidiran si es tornaran a ajuntar. A més, si s’aconsegueix l’objectiu d’‘El Gran Repte Solidari’, se sortejarà entre tots els participants una entrada vip per a dues persones per conèixer els integrants del grup una estona abans del concert. Ànim i participeu-hi. La col·laboració dels fans és clau per aconseguir despertar El Sueño de Morfeo per La Palma.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- Catalunya ultima un pla per fitxar científics dels EUA
- Arribada a Espanya Fátima Ofkir, amnistiada després de passar 7 anys en una presó d’Oman: «Ja soc a casa, quan estigui estabilitzada podré parlar»
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- Barcelona, protagonista IMB School: com aprendre a liderar el negoci de la música
- La caixa de ressonància Assimilar tota la nova música ja és impossible: relaxi’s i disfruti
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Barcelona ofereix 370.000 places a nens i adolescents per activitats durant l’estiu