«Intento fer la millor pel·lícula de l’estiu»

Santiago Segura llança ‘Padre no hay más que uno 3’ amb el somni d’emular Georgie Dann:

El director presenta ‘Padre no hay más que uno 3’: «El rodatge ha sigut el més difícil de la meva vida»

Santiago Segura llança ‘Padre no hay más que uno 3’ amb el somni d’emular Georgie Dann:

Epi_rc_es

4
Es llegeix en minuts

Santiago Segura ha presentat aquest dimecres a Madrid la tercera entrega de ‘Padre no hay más que uno’, després dels bons resultats de les dues anteriors, que també es van llançar a l’estiu, i a l’estil de Georgie Dann amb els seus ‘hits’ estiuencs, aspira a fer la millor pel·lícula de l’estiu.

«Em sembla bé que se’m compari amb un gran professional com ell. Igual que ell aconseguia ser la cançó de l’estiu, jo intento fer la millor pel·lícula de l’estiu», ha assegurat durant una entrevista amb Europa Press del cineasta i altres intèrprets del film.

El també actor ha reconegut que el rodatge de ‘Padre no hay más que uno 3’ «ha sigut el més difícil» de la seva trajectòria, perquè l’elenc d’artistes va haver de fer front al notable augment de contagis de covid-19, per la variant òmicron. «No va quedar ningú sense agafar la covid. Intentàvem guardar totes les mesures de seguretat i ens vam adonar que tot i així ens contagiàvem, i era perquè aquesta variant és molt infecciosa. Jo he estat dos anys amb la vacuna sense passar-la i de sobte aquí tota la cura va ser insuficient», ha afirmat.

L’actriu Loles León, que repeteix paper d’àvia en aquesta tercera entrega, també ha assenyalat que el rodatge «va ser molt dur» perquè, als alts contagis de coronavirus, també s’hi va unir l’estat de salut del seu amic Antonio Resines, a l’uci durant 36 dies, que havia sigut escollit per fer el paper d’avi, que finalment va recaure en Carlos Iglesias.

León plorava per Resines

«El seu estat de salut va enfosquir el rodatge perquè mentre gravàvem teníem el seu informe diari, i hi va haver un dia que jo ja em vaig posar a plorar perquè ens vam assabentar que no millorava i ho vaig passar realment malament», ha manifestat.

La veterana actriu ha reconegut que se sent molt bé en el seu paper d’àvia de sis nets, i que en aquesta ocasió, durant el Nadal, trenquen una figura del pessebre de col·lecció del seu pare, Javier [Santiago Segura], que provocarà que hagin d’aconseguir per tots els mitjans una d’igual.

La pel·lícula s’inicia amb una seqüència en què apareixen Santiago Segura i Toni Acosta ballant, la gravació de la qual va haver d’avançar-se quatre setmanes pels contagis i que va acabar per provocar la infecció del mateix Segura.

«L’escena era un dels meus somnis daurats des de petit», ha afirmat el director, que en una celebració de la segona entrega de la pel·lícula ja va comentar a la seva companya Toni Acosta aquesta idea.

«Vam assajar molt, comptem amb una coreògrafa i la veritat és que va ser genial aquesta escena i viure els moments que vam tenir. Així que he de reconèixer que el contagi de Santiago Segura va valdre la pena», afegeix l’actriu que encarna el paper de Marisa, la mare.

«El millor és l’acceptació del públic»

D’altra banda, Santiago Segura ha afirmat que se sent «molt feliç» i «pletòric» pel reconeixement del públic tot i que no es tradueixi en guardons. «Imagina’t que em donessin els premis però el públic no veiés la pel·lícula. O que el públic no hi anés i tampoc em donessin els premis. Tot i que també hi hauria la possibilitat que el públic vagi al cine i em que em donin els premis, però això seria abusar», ha ironitzat.

Per això, ha recalcat que «la cosa més bonica del cine és l’acceptació del públic», mentre que ha reconegut que la seva intenció amb el film és que la gent rigui i no vol ofendre ningú, tot i que sap que això és una cosa complicada.

«El límit de l’humor està en el riure de la gent. Si, a l’explicar un acudit, la majoria riu, és vàlid. Quan passa el contrari, és quan l’acudit és incorrecte», ha reflexionat.

Visibilitzar el col·lectiu LGTBI

En la setmana de l’Orgull de Madrid 2022 (MADO), Loles León s’ha convertit en un referent del moviment per una escena seva en el curtmetratge ‘El mundo entero’, on clama contra l’homofòbia i fa un al·legat a favor de la llibertat sexual de cadascú. Això li ha valgut perquè, com ha indicat, aquesta escena superi els 19 milions de visualitzacions, després de la seva difusió en els últims anys el mes de l’orgull.

Notícies relacionades

«És important continuar visibilitzant perquè la gent ho vegi com una cosa normal. I els que encara no encaixen aquestes temes, que ho vegin una mica més normalitzat per part de tots. És bastant important que cada any, es difongui aquesta escena i jo a la meva obra ‘Una noche con ella’ repeteixo aquest mateix discurs», ha insistit.

Per la seva banda, Toni Acosta ha recalcat que «no s’ha de fer ni un petit pas enrere» per aconseguir que «aquesta normalitat sigui real en aquells entorns en què encara no s’accepta».

Temes:

Cine