Xarxes socials
Thor es troba amb el seu ex a Madrid: la jocosa campanya per promocionar la nova pel·lícula de superherois
Marvel parafraseja Isabel Díaz Ayuso amb una lona penjada a la capital per publicitar l’estrena de l’última entrega cinematogràfica del ‘Dios del tro’
Fa poc més d’un any, en una entrevista en el programa radiofònic ‘Más de uno’ de Onda Cero, la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, en plena campanya electoral per revalidar per un segon mandat,es va treure de la màniga una de les declaracions que més recorregut a les xarxes socials i, per què no dir-ho, també als carrers, ha tingut de tantes que l’han convertit a nivell popular en un verb solt dins del món de la política.
La declaració deia així: «A Madrid pots canviar de parella i no te la trobes mai més». Una frase que coronava un discurs enfocat en enaltir la «terra de llibertat» que, per la lideressa madrilenya, fa destacar la capital d’Espanya sobre la resta de ciutats i que era part d’una campanya de comunicació que es resumia en un «Viure a la madrilenya».
No van trigar a crear-se mems sobre el tema i obrir un meló en què ningú es posava d’acord: de debatre si realment és cert això que realment no et tornaràs amb la teva exparella a qüestionar si aquest tipus de polèmiques només tenen per objectiu que no es parlin dels problemes reals dels madrilenys.
Doncs bé, si hi ha un col·lectiu que sap de campanyes aquest és, sens dubte, el de la publicitat. I els que són darrere de la imminent –estrena el pròxim 8 de juliol– ‘Thor: Love & Thunder’ han trobat un filó a partir d’aquesta mítica frase d’Ayuso.
NO TE CREO 💀 #ThorLoveAndThunder pic.twitter.com/hiC392osau
— carla ϟ (@paintingthewind) 1 de julio de 2022
«Dos ex que es troben. Una cosa mai vista a Madrid»
El retrobament de Thor i Jane Austen, que en l’univers cinematogràfic ‘marvelià’ van separar les seves vides després de l’ofensiva d’Ultron, serà una de les trames més impactants, i segur que un dels punts àlgids, de la quarta entrega de la saga del príncep hereu d’Asgard.
I Marvel España no ha volgut perdre l’ocasió per presentar una campanya d’allò més original i simpàtica que assegura que serà el xafardeig dels madrilenys que passegin per la capital.
Notícies relacionadesJajaja Hay que reconocer que la publi de #ThorLoveAndThunder en Madrid es buenísima! 😁😁😁 pic.twitter.com/SQapATYQqN
— Eduardo Bernal (@bernax16) 1 de julio de 2022
«Dos ex que es troben. Una cosa mai vista a Madrid», és l’eslògan de la lona publicitària que penja als carrers de Madrid i de què ràpidament s’han fet ressò a les xarxes socials. Elogi gairebé unànime per l’enginy, gràcia i lucidesa demostrada.
I és que la publicitat pot ser persuasiva, informativa i, fins i tot, didàctica, però quan resulta enginyosa i original té tots els trumfos per connectar amb la gent.
.@IdiazAyuso "en Madrid es muy difícil que dos ex se encuentre " @MarvelSpain " sujetame el cubata" #ThorLoveAndThunder pic.twitter.com/XPhun3Ru82
— Jesús de la cruz 🖤🇪🇸🇪🇺🍊🐍 (@jesusdelacruzol) 1 de julio de 2022
- Cada cop més menors incompleixen el règim de visita després d’un divorci
- Vivas reclama al PP que negociï amb l’Executiu
- Col·lisió entre Broncano i Motos per Jorge Martín
- Urbanisme La nova ronda de Sant Antoni provoca embussos d’autobusos
- NENS TUTELATS El Govern va adjudicar cent milions a dit en centres de menors del 2016 al 2020
- Shopping Black Friday 2022: les millors ofertes d’Amazon
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- ERC busca la via per recuperar militants
- El testimoni d’Aldama deixa al TS l’opció d’investigar el Govern
- Sánchez es querella contra Aldama per "dret a l’honor"