Xarxes socials
Thor es troba amb el seu ex a Madrid: la jocosa campanya per promocionar la nova pel·lícula de superherois
Marvel parafraseja Isabel Díaz Ayuso amb una lona penjada a la capital per publicitar l’estrena de l’última entrega cinematogràfica del ‘Dios del tro’
Fa poc més d’un any, en una entrevista en el programa radiofònic ‘Más de uno’ de Onda Cero, la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, en plena campanya electoral per revalidar per un segon mandat,es va treure de la màniga una de les declaracions que més recorregut a les xarxes socials i, per què no dir-ho, també als carrers, ha tingut de tantes que l’han convertit a nivell popular en un verb solt dins del món de la política.
La declaració deia així: «A Madrid pots canviar de parella i no te la trobes mai més». Una frase que coronava un discurs enfocat en enaltir la «terra de llibertat» que, per la lideressa madrilenya, fa destacar la capital d’Espanya sobre la resta de ciutats i que era part d’una campanya de comunicació que es resumia en un «Viure a la madrilenya».
No van trigar a crear-se mems sobre el tema i obrir un meló en què ningú es posava d’acord: de debatre si realment és cert això que realment no et tornaràs amb la teva exparella a qüestionar si aquest tipus de polèmiques només tenen per objectiu que no es parlin dels problemes reals dels madrilenys.
Doncs bé, si hi ha un col·lectiu que sap de campanyes aquest és, sens dubte, el de la publicitat. I els que són darrere de la imminent –estrena el pròxim 8 de juliol– ‘Thor: Love & Thunder’ han trobat un filó a partir d’aquesta mítica frase d’Ayuso.
NO TE CREO 💀 #ThorLoveAndThunder pic.twitter.com/hiC392osau
— carla ϟ (@paintingthewind) 1 de julio de 2022
«Dos ex que es troben. Una cosa mai vista a Madrid»
El retrobament de Thor i Jane Austen, que en l’univers cinematogràfic ‘marvelià’ van separar les seves vides després de l’ofensiva d’Ultron, serà una de les trames més impactants, i segur que un dels punts àlgids, de la quarta entrega de la saga del príncep hereu d’Asgard.
I Marvel España no ha volgut perdre l’ocasió per presentar una campanya d’allò més original i simpàtica que assegura que serà el xafardeig dels madrilenys que passegin per la capital.
Notícies relacionadesJajaja Hay que reconocer que la publi de #ThorLoveAndThunder en Madrid es buenísima! 😁😁😁 pic.twitter.com/SQapATYQqN
— Eduardo Bernal (@bernax16) 1 de julio de 2022
«Dos ex que es troben. Una cosa mai vista a Madrid», és l’eslògan de la lona publicitària que penja als carrers de Madrid i de què ràpidament s’han fet ressò a les xarxes socials. Elogi gairebé unànime per l’enginy, gràcia i lucidesa demostrada.
I és que la publicitat pot ser persuasiva, informativa i, fins i tot, didàctica, però quan resulta enginyosa i original té tots els trumfos per connectar amb la gent.
.@IdiazAyuso "en Madrid es muy difícil que dos ex se encuentre " @MarvelSpain " sujetame el cubata" #ThorLoveAndThunder pic.twitter.com/XPhun3Ru82
— Jesús de la cruz 🖤🇪🇸🇪🇺🍊🐍 (@jesusdelacruzol) 1 de julio de 2022
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Alto el foc a Gaza Hamàs completa l’alliberament dels ostatges israelians vius de la primera fase de la treva
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència